combinatietest

Hoi,

Wij hebben de combinatietest laten doen, omdat mijn man dat graag wilde en nu blijkt dat wij kans hebben van 1 op 50 op een kindje met down syndroom. Een heleboel stress van die uitslag terwijl het toch maar 2% is! Wij willen ons kindje niet in gevaar brengen en laten het daarom niet verder onderzoeken, maar ik zal nu wel de rest van mijn zwangerschap in mijn achterhoofd deze uitslag met me meedragen, terwijl het dus nog niet gezegd is dat wij ook daadwerkelijk een kindje met down syndroom zullen krijgen.

Denk dus goed na voordat je je laat testen!!!

Sterkte,
Jovigirl

Hoi, ik heb dus wel een combi test laten doen. Alleen al vanwege de extra echo's die je krijgt. Maar voor mij is het gratis omdat ik epilepsie heb.Ik ben op dit moment 16 weken. En heb 5 weken geleden de uitslag gehad. De nekplooimeting was goed 1 op 50.000.
Maar de bloedtest gaf aan dat ik misschien een leverinfectie heb.

Het erge ervan is dat de volgende bloedtest pas 4 a 6 weken later gebeurd. Dus zit je zolang in onzekerheid, terwijl er misschien niets aan de hand is!
Omdat je 5 bloedtesten heb en 4 daarvan waren goed en 1 daarvan niet.
Dit kan ook zijn omdat je bloedbeeld als je zwanger bent kan afleiden van de werkelijkheid!! Of vanwege mijn medicijnen!

Maar ik hoor een vrijdag de 2de uitslag eindelijk.

Terug
Bovenaan