Combinatietest

hoi,

Zelf ben ik nu zwanger van de 6e heb daarvoor 11 miskramen gehad........ nu vroegen ze mij ook bij 14 weken of ik een combi test wou maar die heb ik geweigerd.... het is hoe dan oook je kindje hoe kan je dat dan weg laten halen ook al heeft het down..... ben morgen 37 weken en mag bijna gaan bevallen maar ben o zo blij dat ik die test niet heb gedaan..... het is mijn vlees en bloed en heb zo erg naar hem verlangt.....
volg je hart en dan komt het wel goed......

groetjes moeder van bijna 6 kindjes

Wat heftig zeg, al die miskramen!
Maar ik vind het erg fijn om te horen dat het bij jou ook zo vaak goed is gegaan!
Dat geeft weer hoop voor ons!
Wij hebben ook besloten om die test niet te doen.
We wachten nu al zo lang op een kindje en dan zou je het weg laten halen door een beetje kansberekening....
Veel succes de laatste weken.
En Mamielisa, we gaan nu echt aftellen hè!
Laat jij het ook weten?

doorzettingsvermogen ik wou zo graag kinderen dat ik het niet op kon geven en heb er ook nooit spijt van gehad..... en nummer 6 komt uiterlijk vrijdag dus erg spannend allemaal...... en jenny geniet van je zwangerschap...... liefs moeder van bijna 6 kindjes

Spannend zeg voor je!
Ik kan me wel voorstellen dat je bleef doorgaan.
Wij weten ook zeker dat als het weer mis zou gaan, we toch weer gaan proberen.
Maar voorlopig gaan we er gewoon van uit dat alles goed gaat.
Heb vanmorgen wel voor de zekerheid weer een test gedaan. Ook deze was erg duidelijk.
Dat geeft me toch steeds weer vertrouwen. Bij de vorige keren was de test nl minder duidelijk.
Zou dat echt iets aan kunnen geven denk je?

nee hoor streep is streep duidelijk of niet duidelijk dat verschild echt per keer ik heb bij mijn middelste zoontje een hele onduidelijke streep gehad maar alles ging uiteindelijk goed..... en bij dit kindje een super duidelijke streep..... maar de onzekerheid herken ik wel... meestal kreeg ik ook een miskraam voor 12 uur in de middag dus kon de ochtend wel weg kijken, en pas na 16 weken kon ik echt gaan genieten......

heel veel sterkte in deze moeilijke spannende periode, en volg je hart liefs moeder van bijna 6 kindjes

Terug
Bovenaan