combinatietest?

Hey meis!

ik snap je onzekerheid!
Wij krijgen dalijk ook die vraag hoor,
Maar heb nu al besloten dat we um niet doen,
Mijn man is daarin gelukkig heel makkelijk en respecteert mijn keuze erin,
We hebben nu 2 kindjes en bij geen van 2 gedaan dus doen het bij deze vanzelf dan ook niet,
Is het zo dan is het zo maar ik ken mezelf als ik het weet dan leef ik er zo naar toe en zit dan in z'n onzekerheid en dat kan ik nu gewoon niet aan...

Wij hebben besloten de combinatietest wel te doen. Mijn vriend wil dit graag. Vooral om ons voor te bereiden en ook zijn dochter. Wat we doen met eventuele vervolgstappen weten we nog niet. Ik vind het ook lastig hoor. Maandag eerst onze eerste echo, dus die eerst maar afwachten... Is al spannend genoeg.

Wij zitten met precies hetzelfde gevoel. Bij de eerste hebben we deze test niet gedaan met het idee: elk kindje is welkom, als de natuur beslist dat hij/zij een zwangerschap en bevalling aankan. Dit denken we nog steeds. Maar......voorbereiding op een ziek kindje zou misschien wel fijn zijn. Dat heb ik ook gezien bij kennissen. Zij hebben al veel informatie gekregen voor de geboorte en er waren zelfs al operaties gepland. Als je dus van tevoren weet dat er iets aan de hand is, kun je je voorbereiden. Maar het blijft moeilijk, omdat het een kansberekening is.

Fijn om te lezen hoe andere mensen hierover denken.

wij hebben het wel laten doen. Werd gewoon vergoed. Ik neem aan bij jullie ook.. beter het zeker voor het onzekeren nemen en het heeft ons ook heel erg gerust gesteld. het is alleen wat bloed afnemen en een echo..

hoi meiden,

wij laten het niet doen omdat ik geen miskraam wil wij hebben dat vanaf dag 1 samen besloten,
als het wel een kindje met het downsyndroom is dan moet dat zo zijn!!

xx

ik kom er voor in aanmerking ivm mijn leeftijd

wij hebben besloten om het niet te doen...maar denk dat iedereen dat voor zich moeten overwegen

ik snap heel goed dat mensen kiezen om het wel te doen...maar ik wil het niet!
ik zou het nooit weg kunnen laten halen namelijk....

Terug
Bovenaan