Combinatietest

We hebben inmiddels de test gehad en de kans is 1:15000, dus heel klein.

Maartje daar heb je ook gelijk in, maar dan moet je er ook voor kiezen om dan verder onderzoek te laten verrichten omdat het alleen een kans berekening is.

Succes voor morgen Marie

wij doen het ook niet. we zijn jong, leven gezond, niks in de familie, zelfs niet heel ver weg dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed is. en mocht dat niet zo zijn dan is het kindje net zo welkom! ik zal er niet snel voor kiezen om een zwangerschap af te breken denk ik.
en daar komt bij dat ik nu al 2keer in mijn omgeving heb meegemaakt dat die mensen wel een goede test hadden en toch een kindje met down kregen.. dus voor mijn gevoel heb je na zo'n test net zo veel zekerheid als ik die nu heb..
of ik dat goed heb weet ik niet hoor, want ik heb me er dit keer niet meer in verdiept eigenlijk. we hebben het de eerste 2 keer ook niet gedaan en er is nu niks anders waardoor ik het nu wel zou willen.
maar ik vind het wel heel goed dat de keuze er is, iedereen is natuurlijk anders!

ik doe het juist niet ze hebben gezegt tegen mij dat ik geen grote risico heb.... en ik heb zoiets van het zit in me en ga der hoe dan ook voor zorgen maakt me niet uit als die wat heeft... want als het kindje down syndroom heeft wil de arts dan de zwangerschap beeindigen en dat wil ik niet .

Terug
Bovenaan