Combinatietest?

Gaan jullie een combinatietest laten doen? Wij twijfelen nog. Ik ben 32, dus het 'hoeft' nog niet... Maar aan de ene kant geeft het natuurlijk wel een bepaalde zekerheid.

Ben benieuwd naar jullie reacties.
 
Hey

Wij zitten ook te twijfelen.. zijn allebei 26 jaar, komt aan allebei de kanten van de familie niet voor.. en het blijft een kansberekening..

Ben ook benieuwd naar andere reacties inderdaad.
 
Hi Bosbesje,

Wij hebben inmiddels besloten om de combinatietest uit te laten voeren. Een nicht van mijn man heeft een zoon met downsyndroom, dus vandaar. We vinden het ook gewoon prettig om te weten hoe groot de kans is. We weten nog niet precies wat te gaan doen als blijkt dat het inderdaad Down heeft. Maar we zijn ook gewoon een beetje nieuwsgierig... (Aard van 't beestje)

Groetjes,
Elise

 
Wij doen het niet. Het blijft een kansberekening, komt in de familie niet voor en we willen het geld liever in het kind zelf steken dan in die test
 
Wij hebben de uitslag van de combinatietest binnen en alles is goed!

Kans op Down: 1:2000
Kands op Edwards en Patau: 1:5000

Deze kansen zijn dus nihil en we zijn er erg blij mee en bovendien hebben we genoten van de extra echo. :)

Groetjes,

Elise
 
Hoi dames, altijd heb ik gezegd dat ik de combinatietest niet zal doen, omdat het om een kansberekening gaat... Nu het informatieboekje voor me en bijna 9 weken zwanger, ga ik toch twijfelen. Het komt bij ons in de familie niet voor en we zijn nog jong (26 en 27 jaar), maar ik denk ook zo stel dat het wel zo is, zou ik beter voorbereid zijn.... Twijfel twijfel... Weet iemand wat het kost als je er niet voor verzekerd bent?
 
Terug
Bovenaan