combisleeper

Hallo allemaal,

Ik zit eraan te denken om de combisleeper van little company te gaan kopen voor mijn zoon die bijna een jaar wordt. Lijkt mij erg ideaal. Mijn collega is er ook erg enthousiast over. Alleen is hij nogal prijzig. Dus ben ik maar aan het twijfelen. Zijn er mensen die hem al gebruiken (bijv de combisleeper van 0-13 mnd). Ik weet dat ze ook goedkopere slaapzakken bij de prenatal hebben met afristbare armen. Maar het winter-zomer deel lijkt me ook zo handig. Dan hoeft hij geen dekentje over zich heen. Hij gaat namelijk zoals zoveel kleintjes momenteel heel zijn bed door. Zelf maken is geen  optie.  
Nou ik  zie graag jullie reacties  tegemoet.
Groet  
 
Mijn zoontje wordt volgende week 1 en wij gebruiken de CombiSleeper al vanaf zijn 2e maand. Ons bevalt deze slaapzak super. We gaan er nu weer één aanschaffen voor komende winter, de vorige is inmiddels te klein. Ook een vriendin van me gebruik de CombiSleeper voor haar dochtertje van inmiddels 17 maanden en ook zij zweert bij deze slaapzak. Je kunt hem makkelijk wassen, dus ik was hem tussen het middagslaapje en de nachtslaap, even snel in de droger en hij kan weer aan. Een aanrader dus! Cato
 
Hallo,

Ook wij hoorden de goede berichten over de combisleeper, maar vonden hem wel erg duur. We hebben er een tweedehands op marktplaats gekocht voor EUR 35,-en hij ziet er nog perfect uit. Even gewassen en Kasper slaapt er heerlijk in.
Wellicht een idee? En misschien heeft degeen van het berichtje hierboven de nu te kleine slaapzak wel te koop? (weet naam even niet meer)  
Groetjes,

Barbara & Kasper(12wkn5dgn)
 
Hallo,
ook wij twijfelen over det aanschaffen van de combisleeper. ( wat een prijs zeg....)
Gebruiken jullie als de kleine de slaapzak aanheeft helemaal geen dekentjes meer? Is de slaapzak in de winter (als het echt koud is) alleen echt voldoende?  
 Onze dochter (23 wkn) is namelijk nogal een koukleum maar woelt wel het bed door, vandaar dat ik de dekentjes een nadeel ga vinden ivm eronder gaan liggen.

Groetjes, Anita
 
Hallo allemaal,

Ik heb hier eigenlijk ook een vraag over. Ik heb er ook pas één gekocht, maar nu zit ik me af te vragen wat hij momenteel nodig heeft.

Doen jullie de binnenhoes er ook al in of alleen de buitenslaapzak? En met of zonder mouwen?

Ik vind zulke dingen altijd moeilijk en de ervaringen van andere mama's helpen je op zo'n moment toch op weg vind ik.

Groetjes,
Maike
 
Hoi allemaal,
Ik wil mijn ervaring delen over de combisleeper.
Ik heb mijn zoontje tot 7maanden ingebakerd en ben toen overgegaan op de bakerzak.
Na 2 maanden ging hij op zijn buik liggen slapen toen heb ik een combisleeper gekocht.
Is inderdaad een duur ding maar 2e hands is ie ook duur. Dus ik dacht waarom niet.
Hij heeft er de hele winter in geslapen zonder problemen. Ik had ook een reserve slaapzak, want hij moet een keer gewassen worden. zo eentje ook met lange mouwen.
Nu begint het lekker koud te worden dus ik haal hem weer lekker uit de kast doe hem nu nog zonder binnenhoes aan.
Ik heb gelijk de grote gekocht want mijn zoontje is een beetje flink. Hij is nu 18 maanden en trapt zijn lakentje nog weg in bed dus ik zal er nog lang plezier van hebben.
Ik ben er zeer tevreden over.
Groetjes sacha
 
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb na overleg met mijn collega toch besloten hem aan te schaffen. Zij vertelde mij dat als je een abonnement bij ouders van nu neemt je hem voor 38 euro als extra bijbetaling als cadeau krijgt. Dit is zelfs goedkoper dan in de winkel en dan heb je ook nog eens een abonnement. Wel na een jaar natuurlijk opzeggen. (abonnement kost iets ven 47,50 euro + 38 euro is nog geen 93 euro wat hij in de winkel kost,dus een tip voor degene die hem willen aanschaffen.De kleine maat moet je 32 euro voor bijbetalen.)

Groet
 
Hoi,



Ik zat te kijken voor een abonnement op ouders van nu, omdat ik ook
graag een combisleeper voor mn zoontje wil, maar ik zag wel andere
kadootjes staan die je kan krijgen (met bijbetaling) maar de
combisleeper zag ik niet staan. Weet iemand misschien wel waar ik het
kan vinden?



Groetjes!

 
Terug
Bovenaan