combisleeper

Hallo,



Wat zijn de voordelen van de combisleeper m.b.t. een gewone (winter) slaapzak?

Ik twijvel nl nog of ik dat geld er wel voor over heb..



Groetjes mama

 
Hoi,
Ik keek nog even voor de combisleeper en ik denk dat ze het net verandert hebben. Want toen ik het vorige berichtje gepost heb was hij er nog wel, en nu hebben ze ook de hele website verandert en allemaal andere cadeautjes. Dus wsl ben je net te laat.
Groet
 
Hoi,
Ik keek nog even voor de combisleeper en ik denk dat ze het net verandert hebben. Want toen ik het vorige berichtje gepost heb was hij er nog wel, en nu hebben ze ook de hele website verandert en allemaal andere cadeautjes. Dus wsl ben je net te laat.
Groet
 
Ik zit ook te twijvelen over de combisleeper. Ik kan de grote maat nu krijgen voor 70 euro bij Wij jonge ouders.
Mijn dochtertje is bijna 9 maanden en wordt in Januari 1 jaar. Ik weet dus niet welke maat ik moet aanschaffen. Die vanaf 1 jaar lijkt me erg groot maar die tot 1 jaar als ze daar maar 2 maanden in kan is dat ook weer heel erg prijzig.

Mijn dochter is een hele erge kouwkleum, ze is nachts altijd erg koud. dekentjes en lakentjes werkt hier niet meer omdat ze het hele bed doorgaat.

Wie heeft er advies voor mij welke ik het beste kan kopen!
 
Ik zit ook heel erg te twijfelen of ik de combi sleeper aan ge schaffen. Ik heb de mazzel dat ik op de markt heel goedkoop tegen de binnenzak aanliep deze bevestig ik dan op dezelfde manier in een winterslaapzak met langemouwen. Als je handig bent kun je evt zelf een binnennzak maken van bv flanel dat ga ik ook doen voor de grotere maat.
Wat betreft de maat:
Ik moet zeggen dat ik de 80cm wel erg klein vindt.Jamila is nu 6mnd en past er nog net in. Dus ik zou eerder de grote kopen als je kindje niet zo heel erg klein meer is.
 
Terug
Bovenaan