commentaar :( het is toch mijn keus ????

dankje meiden.
we willen zo als het er nu naar uit ziet gewoon lekker thuis bevallen. wij hebben allebij een hekel aan ziekenhuizen en ik heb het niet zo op allemaal vreemdde mensen om me heen ( door mijn verleden). maar natuurlijk als het me ge adviseerd word word het wel gewoon het ziekenhuis maar liever niet . ook omdat wij allebij thuis zijn geboren en dus echte vughtenaren zijn en anders word het een bosschenaartje .

maar ben blij dat ik niet de enige ben die commentaar krijgt . soms krijg ik het gevoel dat ( schoon fam ) denkt dat ik het allemaal niet aan kan of mijn meisje niet goed zal verzorgen ......daar kan ik heel boos om worden . want iedereen heeft het recht zijn kind op te voeden zo als ze willen ( behalve als dat mishandeling bevat dan heb je dat recht niet ). maar misschien komt het omdat ik kinderleidster ben en dus al een echte kijk heb op hoe ik wil gaan opvoeden en dat niet is zo als hun het zouden doen.

maar ja dat is peg voor hun . ik ga mijn grenzen duidelijk aangeven qua kind oppakken zonder te vragen enz

Lekker thuis bevallen als jij dat wilt. Je staat met een ambulance alsnog zo in het ziekenhuis hoor, als het nodig is. Ik wilde het bij de oudste ook graag. Helaas alsnog naar het ziekenhuis gegaan, maar ik vond die tijd dat ik alles in mijn eigen omgeving op kon vangen toch wel prettig. Nu heb ik geen keus, vanwege het feit dat de oudste aan een infectie er bijna niet meer geweest was. Dus moet nu in het ziekenhuis bevallen. Anders had ik het weer thuis geprobeerd hoor. In het begin was het trouwens ook niet al te best in het Jeroen Bosch Ziekenhuis met de verloskunde. Weet niet of het nu beter is, maar dan kun je beter thuis bevallen hahahahaah.

mijn zus is in het jb bevallen en ze hadden niet eens naar haar verloskundige geluisterd of in haar papieren gekeken ...........ze hebben haar uren laten liggen tot ze meer onsluiting zou krijgen maar bij de eerste kreeg ze ook niet meer als 8 cm .......heel frustie en bij een vriendin is haar ruggeprik helemaal fout gezet waar door ze nu blijvend letsel heeft .

dus moet zeggen nee voel me denk ik niet veiliger daar

ik herken je verhaal wel. ik kom van maart, ik ben altijd thuis bevallen maar nu mocht het niet meer.
mijn kind was een aardig formaat vorige keer en daarom mocht het niet. nu zijn ze na echos erachter gekomen dat het een klein formaat is.en mocht ik zelf kiezen. nou had eigenlijk zoiets van nou dan lekker thuis. maar manlief vond het fijner in zh maar mijn vriendin heeft me ook een speech gegeven dat ik harstikke gek was enz.. nou weet je zoals bonboard zeg het is ook bezorgd heid. maar je gaat er wel overnadenken als het je gezegd word. heb nu zelf wel besloten om naar zh te gaan..

ow jeetje nou waarschijnlijk gaat het helemaal goed bij jou . wel fijn dat je nu toch een beetje de optie hebt gekregen dan heb je toch het gevoel dat je zelf besloten hebt .
maar jij mag dan zeker in db inplaats van miss tilburg of eindhoven ?

Laat ze kletsen, de meesten bevallen gewoon thuis hoor! In mijn omgeving wel dus niets van aantrekken. Maar leuk is anders!

Sterkte!

Ik heb 2 thuisbevallingen gehad en 1 ziekenhuis op indicatie.. En de laatste tot 8 cm thuis maar helaas meconium in het vruchtwater dus spoedje ziekenhuis! Binnen 10 min was ik er en de kleine was er binnen 30 min..
En deze keer? Thuis! Tenzij de kleine anders bepaald.. Mijn vk staat er gewoon achter en zij weet wat ze doet..
Jouw gevoel, jouw keuze!

Liefs

Terug
Bovenaan