compleet in de war

hoi sara....

ik heb 1 keer een miskraam gehad...12 weken was ik heen
nou..ik voelde me vreselijk..laat staan jij ..je hebt het 3 keer gehad!

mijn advies is...hou het!!...ik denk dat je een abortus helemaal niet vergeet!!
en stel....je vriend is er op een gegeven moment wel aan toe....en het lukt dan niet??
vergeef je jezelf nooit!

heel veel sterkte hoor!

gr
 
Hier zijn allemaal dames die graag een baby willen en dus,denk ik, niet willen nadenken over abortus. Je kunt hiervoor beter naar een ander forum. Ik hoop echter wel dat je tot de juiste keus zal komen.......
 
Wie volwassen spelletjes doet moet ook volwassen de consequenties aanvaarden. Iedereen weet dat condooms en de pil geen 100% garantie geven. Je neemt risico's. Wil je die risico's niet dan moet je niet aan sex doen. Ik vind dat jouw vriend van te voren had moeten bedenken wat hij wel en niet wil en daarop zijn gedrag had moeten aanpassen. Ik vind ook dat hij er vanuit moet kunnen gaan dat jij heel consequent de pil hebt geslikt. Als dat laatste niet het geval is zijn jullie beide onvolwassen bezig.
 
Hoi Sara, jeetje wat een verhaal zeg. Is inderdaad geen makkelijke keuze. Ondanks dat je 3 miskramen gehad hebt moet je goed nadenken. Wat als je het kindje houdt en je vriend gaat bij je weg? Dan ben je alleen en wat ga je dan doen? Mijn advies is praat er heel goed over.. Weet je huidige vriend van je miskramen? Heel veel sterkte de komende tijd.
 
Terug
Bovenaan