constant dragen/wiegen

Ik heb deze draagdoek:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=3011&groep_id=431&merk=492

Er zijn uiteraard verschillende kleuren, ik geloof dat andere dames ook nog een soortgelijke van een ander merk hebben die er dus net wat anders uitzien, maar hetzelfde zijn in gebruik :)

Ik hoop dat je snel een afspraak kunt krijgen, met zn alleen niet kunnen slapen (en eten, en douchen en ademhalen...) omdat de kleine zo'n last en pijn heeft is echt niet goed, niet voor hem en niet voor jullie. Gelukkig hebben jullie veel steun aan elkaar, maar het is toch heel lastig hoor. Ik hoop dat ze er snel achter zijn wat het is en jullie niet afschepen zoals bij ons eerst werd gedaan. Je hebt in dit geval niet erg veel aan 'het is tijdelijk, over het algemeen zijn alle klachten met 1-1,5 jaar verdwenen' (ik zag mezelf al 1,5 jaar niet slapen, eten en douchen :p), of 'het is gewoon een huilbaby'. Er is niet een gewone huilbaby, als een baby zodanig veel krijst en huilt, zoveel onrust heeft en niet kan slapen is er echt wel wat meer aan de hand. Al zou het een geboortetrauma zijn, er is iets!
(oh ja voordat je het laat doen enzo, wij hadden laatst nog een topic over de osteopaat, mocht je daarheen gaan gezien dat vaak schijnt te helpen, laat je kleine niet vouwen :))

Liefs en nogmaals veel sterkte en succes! Blijven luisteren naar jezelf! Xxx
 
Blijven luisteren naar jezelf is heel belangrijk, dat doe ik nog steeds. O?s zoontje heeft keomelkallergie en zelfs met die voeding blijft die onrustig drinken, vorige week zn tongriem geknipt ka dacht dat het daaraan lag, prelogopedist langs geweest, aan drinktechniek ligt het niet, maar toch komt die onrust weer terug, vandaag komt de logopedist weer langs en dan erover hebben hoe verder en dan tcoh weer ka bellen, gevoel zet dat het niet klopt, en daar luister ik naar.
ka zijn ervoor, en als iedereen alles zelf oploste hadden hun ook geen werk zo denk ik er nu over, maar dat heeft ook een tijdje geduurd. /beter 1 keer teveel dan 1 te weinig.

sorr voor spelfouten zit met arm in gips en kan latig typn.

Succes medi en je gevoel volgen.
 
Meid... wat heb je het zwaar. Ik zou zeker de afspraak met de KA vervroegen. Dat ie zoveel huilt en 's nachts ook bijna niet slaapt, lijkt me gewoon niet normaal. Als je baby geen pijn heeft zou hij toch zijn rust moeten pakken. Hij heeft ergens last van, dat lijkt me overduidelijk! Onderneem actie voordat je zelf onderuit gaat want dit moet enorm veel energie kosten! En laat je niet afschepen... laten ze hem anders opnemen ter observatie, want het klinkt gewoon best ernstig allemaal.

Sterkte!
 
Gister zowaar een relatief rustige dag.. hij heeft s ochtends goed geslapen (bijna 1,5 uur) en na de fles van 11.00 smiddags ook met af en toe een speentje erin en even moetn wiegen (maar in z'n wieg geslapen). s avonds heeft hij dat weer goed gecompenseerd met huilen maar toch.. ik mag niet klagen.
Kan volgende week donderdag bij de kinderarts terecht. Mochten we het niet volhouden zo moesten we even via de huisarts regelen dat we eerder terecht kunnen.
Mijn man is vandaag en t weekend vrij. Hoop dat t zo doorzet en we n beetje rust krijgen.

lfs Anne
 
Ik hoop het ook voor jullie :)
Donderdag is nog best ver, maar soms is dat helaas niet anders (ik ken het maar al te goed inmiddels...)

Succes tot dan en ook die donderdag, ik hoop dat jullie er snel vanaf zijn en echt kunnen gaan genieten!

Liefs!
 
hooooooooi,,,,

ja hoor klinkt mij ook bekent in de oren jouw verhaal,, wij hadden presiez hetzelfde wij waren er alleen ook snel achter,,
bij ons bleek het idd ook koemelkallergie te zijn maar dat blijkt in de familie van mijn vriend te zitten,, nu heb ik dus dezelfde ha als mijn vriend en toen op zijn aanraden nitrilon pepti geprobeerd.. nou ik kan je zeggen wij krgen er een heel ander kind van:D lekker rustig,, slaapt goed,,, geen krampen meer,,

maar nutrilon pepti zou ik niet uit mezelf gaan proberen als je het via de HA doet en het is echt nodig die voeding,, krijg je het bij sommige verzekeringen ook nog vergoed(bijv. mensiz)

ik hoop dat het snel beter gaat en dat je snel weet wat het is,,,

lieffss
 
Hoi Anne,

Mijn reactie is wat verlaat omdat ik gisteren heb gewerkt en vervolgens ko was.

Je vroeg welke draagdoek. Op pagina 5 staat een onderwerp draagdoek en in een van die berichten zit een link naar de site waar je info kunt vinden en hem kunt bestellen. De draagdoek heet tricot slen en ik geloof dat aardig wat november mama's zo'n doek gebruiken. Je kunt je baby er op meerdere manieren in dragen en het gewicht wordt goed verdeeld over je schouders en rug. In het onderwerp ook veel enthousiaste reacties te lezen.

Fijn dat je eerder terecht kunt bij de ka, alhoewel donderdag nog best ver weg is. Misschien bij voorbaat de huisarts al vragen om iets te regelen?

Veel succes en knuffels voor de komende dagen en vooral voor donderdag. Ik hoop dat de ka iets voor jullie kan betekenen, zodat jullie manneke lekker vrolijk wordt en kan genieten van zijn flesjes.

liefs banka
 
Terug
Bovenaan