consultatie bureau

Vanmorgen weer bij het CB geweest.
Jason is 85,5 cm en 13 kg en 225 gram.
En ja hoor de gewichtslijn gaat weer omhoog!
Geen idee hoe het kan. Hij krijgt helemaal geen snoep. Alleen van die theekoekjes en een stuk fruit per dag. en zijn normale eten. En hij drinkt van dat 50/50 drinken van water en fruit en dat doe ik zelf ook nog eens helft drinken en helft water.
Ik weet wel dat ik me er niet zoveel van moet aantrekken. Maar vanaf 1 mnd oud hoor ik altijd "zo die krijgt wel genoeg te eten". Zelfs van vreemden!
Was blij dat het eindelijk over was...begint het weer!

dat horen wij ook van alicia hoor.
ik denk dat die al richting de 14 kilo gaat! maar ze is wel langer.
maar ag wat maakt toch niet uit? als ze ziek zijn kunnen ze tenminste nog paar dagen niet eten. ze hebben genoeg te verteren zegt het cb dan.

Ik kreeg het ook te horen en Ethan is nu echt niet dik maar heeft nog altijd bolle wangen waar door mensen denken dat hij dik is..

Kreeg vandaag van een straat bewoner heeft ook kinderen de vraag naar welke peuterspeelzaal Ethan ging toen ik vertelde dat hij nog geen 21maand was werd ze overdonderd ze dacht dat hij al 2,5 was omdat hij zo groot was

dat is toch niks te zwaar? Tjerk weegt net 13 kg en is nu dezelfde lengte. ( is iets korter door de operatie geworden). Volgens de kinderarts prima in verhouding. Maak je niet druk, mensen hebben allicht wat te zeuren.

volgens mij hebben we nu de lange generatie.

elk jaar zie je het verschil.
Ik vind t altijd leuk om de eerste schooldag na de zomervakantie de eerste klassers van het voortgezet onderwijs te bekijken.
het ene jaar zijn ze lang, en jaar erop allemaal klein, en zo wisselt het elk jaar.

Oooh meid weet precies hoe je je voelt.....
Ik krijg het al vanaf het eerste cb-bezoek te horen.
Mijn Jochem is gewoon groot en grof gebouwd.
Nu vermoed ik dat hij al wel 14 kilo weegt en richting de 90 cm gaat.
Maar wat jij ook zegt hij eet er niet naar zeg maar.

's morgens pap
later op de ochtend een ontbijtkoekje en/of fruit
jochem eet nog steeds geen brood hihi dus dan is het vaak fruit
en 's avonds warm eten
en tuurlijk tussendoor een snoepje of krentjes ik heb immers ook een 5 jarige ;-) die ook af en toe graag een snoepje lust.
verder drinken gewoon ranja maar zeker niet heel zoet...
Dus tja ik kan nergens wat vanaf halen.
Maar weetje laat ze maar lekker .......... want mijn ervaring is dat het nooit goed is hoe ze ook groeien.... onder het gem, op het gem, boven het gem of gewoon in verhouding er is altijd wel wat!!!

Jorn is nu 88 cm en weegt 13,6 kilo. die is qua lengte en breedte groot. maar wel in evenwicht zeg maar. en jorn is wel een echte snoepkont. als je de snoepjes hier niet opruimt eet ze allemaal op denk ik.
Jorn krijgt suikervrije ranja, of cristal clear zonder prik.

idd niks van aantrekken meid. je weet zelf wel of hij het goed doet of niet.

Ik heb de opmerking ook al gekregen, en vind hij et leuk op de peuter? toen ik zei dat ie nog een jaar moest wachten. zeiden ze wel oh maar hij is wel al aan de lengte.... en dat niet alleen hoor. qua praatjes en maniertjes kon hij er zo al heen denk ik hahahah

Terug
Bovenaan