consultatie bureau

En een kind moet ook tegen een stootje kunnen doet ethan bronchitis had heeft hij beide keren slecht gegeten en ook met de pseudo kroep en dan zijn die extra's erg handig.. Een vriendin van me heeft een zoon en die heel iel van zich zelf is (dat is net een kliko kun je alles in proppen) maar die krijgt 1x het rs virus en moet opgenomen worden om vocht en sonde voeding te krijgen...

Dus tja je hebt hollands welvaart of niet en ik ben blij dat Ethan het heeft

Inderdaad, was blij dat Tjerk ook wel wat te verzetten had met die operatie. Wat had hij een smal toetje gekregen. Gelukkig komt het nu weer een beetje terug. Maar hij was zo 800 gram kwijt in een paar dagen. Zit nu weer bijna op zijn gewicht.

weetje vroeger waren de kindjes echt bijna allemaal hollands welvaart..... hadden weerstand enz
Nu zeuren en zaniken overal over en nu zijn ze om de haverklap ziek of onderweg en hebben tal van allergieen......

Idd hollands welvaart heerlijk toch...

Ja ik vind hem er heerlijk uitzien...al vind je dat al snel van je eigen kind ;)
Nee Jason is 1x ziek geweest twee dagen. Zelfs toen was hij nog redelijk vrolijk. Hij at alleen helemaal niets en overgeven. Zou hij niet overgeven zou ik niet eens weten dat hij ziek is!

Ook hier kan ik echt niets van zijn eten afhalen....dus we zien het wel.
Papa was een stevige baby en dreumes ik was redelijk gemiddeld. En nu allebei absoluut geen overgewicht. Dus komt allemaal vast allemaal goed!

pascal is ook weer heen geweest.
88 cm en 13.7 kg.
juist omdat ie wat langer is dan gemiddeld, mag ie dit gewicht wel hebben. Zei de cb muffrauw. Anders had ie overgewicht (yeah right!!!!)

smooty

Terug
Bovenaan