Consultatie bureau

Hoi hoi.

Vandaag het eerste bezoekje bij het cb gehad.
Wat loopt dat toch altijd uit he. Maar goed als je zelf binnen bent nemen ze ook echt de tijd om de kleine uitvoerig te bekijken.
Onze kleine meid was goed gegroeid qua gewicht iis nu 52,5 cm en 3940 gram, bij haar geboorte 3346 gram.
Wel was haar hoofdje een ietsie pietsie aan het afplatten aan de rechterkant. Dus over 2 weekjes terug.
Deze keer zal het vast goed komen, onze oudste kreeg een helmpje want die zat precies op de grens van wel of geen helm.
Zelf hebben ze er geen last van maar ik ben er liever nu al gelijk mee bezig zodat we het kunnen voorkomen.
Verder slaapt onze kleine meid 's nacht al 6 uur achter elkaar en laat overdag soms al 4 uur tussen de voedingen zitten. Ze spuugt alleen erg veel.
Wat is het toch heerlijk als alles goed gaat.
Nu wachten op de alcohol testen voor de borstvoeding zodat ik weer eens een wijntje kan gaan drinken, want vrijdag barst hier de carnaval los!

Hoe gaat het bij jullie?????

 
Wat fijn Dora dat het zo goed gaat!
Ik heb nog geen ervaring met CB. Komt de 17de maart wel... dan mag ik met David voor het eerst.

Afgelopen vrijdag is de wijkverpleegkundige (werkt ook op CB en is specaal voor ons dorp) geweest. Toen was David al boven zijn geboortegewicht. Hij woog toen 3770 (12/13 dagen later). (geb. 3640)

's Nachts hier ook al meer tijd er tussen. Overdag wisselend. 3 - 3,5 uur ertussen. :) Anders maken wij hem wel wakker met 3,5 uur... af en toe pas met 4 uur. Want wij willen niet dat hij dag en nacht gaat omwisselen. ;)

Een helmpje? Werkt dat om verdere verplatting te verminderen? Nog nooit van gehoord. Hopelijk heeft David dat niet nodig, want hij vind nu een mutsje al niet fijn....

Geniet ervan!
 
Hey... fijn dat alles goed gaat. Tip tegen het afplatten: leg je kindje overdag in een zijligkussen. Te krijgen bij de babyspeciaal zaak of op marktplaats. Zo hebben wij een helmpje voorkomen.
Succes.
 
Terug
Bovenaan