Consultatiebureau/ 1ste inentingen

Goh meiden wat leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat! Maar wat is onze Luna dan een klein meisje vergeleken bij jullie kindjes. Wij zijn afgelopen maandag naar het CB geweest en luna was toen 12 weken (vandaag precies 13). Ze was toen 59,5 cm en 5,2 kilo.

Ze  drinkt nog 6 keer omdat ze per keer maximaal 130CC neemt maar is verder een vrolijk en levendig meisje dat weinig huilt. 's nachts slaapt ze lekker door en dat is ook heel fijn. Maarja ze schurkt qua gewicht en lengte tegen het gemiddelde aan (net eronder). Nou moet gezegd dat haar vader en ik ook niet zo groot zijn, vader is 1,70 m en ik ben 1,63 m dus dat zal er ook wel mee te maken hebben denk ik maar. Overigens was ze bij de geboorte 2890 gram en 47 cm dus er is weldegelijk wat bijgekomen gelukkig :) Wat de prikjes betreft is ze vooral heel boos als ze ze krijgt en daarna 2 dagen een klein beetje van slag. Gelukkig niet ziek ofzo maar gewoon een beetje uit dr hum.

Ik hoop dat we binnenkort eindelijk eens een september mamas forum krijgen zeg. Inderdaad merk ik ook dat ik minder ga kijken omdat er niet meer zoveel geschreven wordt en volgens mij is er genoeg te bespreken! ;-)

Groetjes,
Luna en Nathalie

Zoe heeft vandaag haar tweede prikjes gehad. Ze moest even huilen maar was daarna gelukkig gelijk weer vrolijk. Ze is nu 13 weken en ze weegt 5250 gram en is 58 cm lang. Ze komt ongeveer 300 gram per week aan dus het gaat heel hard maar ze zeiden er niets van.

De vorige keer met prikjes had ze alleen wat verhoging tot 37.8 en heeft ze heel veel geslapen. ook nu ligt ze alweer 4 uur te slapen. Ik heb haar temp. nog niet gemeten. Verder was haar ontwikkeling goed. Ze heeft alleen een hele droge hoofdhuid en daar hebben we nu een vette creme voor gehaald bij de apotheek. Dus ik ben benieuwd of het daarmee wat beter wordt.

Terug
Bovenaan