consultatiebureau

Hier even een hart onder de riem, hoop ik.
Ik heb op het buro ook wel eens een stomme opmekring naar mijn hoofd gekregen. Mike kon met 6 maanden nog niet rollen. Of ik met 7,5 maand dan wel weer even naar de arts terug wilde, als ie dan nog niet rolde, want dan wilde ze hem nog wel even zien. Een kerngezonde jongen !! Ik met een kleine knoop in mijn maag naar huis, want stiekem wist ik wel dat er helemaal niets mis met hem was. Met 7,5 maand weer naar het buro, hij had thuis nog niet gerold. Ik leg hem daar op het kussen en hij rolt zo om. Haha. Of ie het wist. Dus ik lekker bluffen en zeggen, kijk hij rolt, goed he?!
Mike is nu 2,5 en heeft 's middags en 's nachts in bed ook nog een speen. Wel allen in bed, om mee te slapen. Dat vindt ie prima. Ook nu hij zijn kleine broertje de hele dag met een tut ziet, zeurt hij er niet om.
Ga op je gevoel af. Een zin die wij hier vaak zeggen op zo'n moment is:"Het komt vast wel goed voor hij 18 jaar is". Kijk wat je kind wil, maar let natuurlijk wel op zijn gezondheid (een flesje schijnt slecht te zijn voor zijn tandjes, heb je al een tutbeker geprobeerd?). Het buro is ook niet heilig en daar veranderen de regels ook ieder jaar. Bij onze jongste zoon vroegen ze met 6 maanden niet eens meer of hij al rolde.
Neem adviezen waar je iets mee kunt mee naar huis en knoop voor de rest je oren dicht, dat werkt het beste.
Veel succes en plezier met je zoontje.
Monique
 
Terug
Bovenaan