consultatiebureau..!!

De hielprik bij Tess was zo zielig! Ze was in die tijd al niet op haar best en toen lukte het prikken ook niet, het bloed stolde als een tierelier en ze hebben wel 8x geprikt (na een tijdje zijn ze naar het 2e hieltje gegaan). Was zo zielig. Ik moest haar maar aanleggen zodat ze rustiger zou worden, ja ze zette een keel op, gek he na 4x een prik in je hiel!!

Ik moet volgende week voor het echt cb bezoek, kijk er naar uit. Vrijdag komt de wijkverpleegster me leren inbakeren, misschien dat Tess dan eindelijk rustiger zal slapen. Ze slaapt gelukkig wel goed 's nachts of je kan beter zeggen ze huilt dan niet, want ik hoor haar wel vaak een beetje pruttelen! We hebben hoop, voor ze 18 is slaapt ze vast als een roosje.

Vandaag hadden we de gehoortest, het eerste oortje deed het niet goed... kreeg ff de schrik maar gelukkig bij de 3e poging ging het prima en is Tess 100% geslaagt!

Succes met jullie kleintjes en met de prikjes!

X Nands

hoi hoi ,
 ik heb volgende week pas mijn 1ste afspraak , maar bij ons kan
je elke woensdag tussen 11 en 12 vrijwillig naar het bureau om je kleintje te wegen en als je vragen hebt mag je die dan ook stellen   ik vind dat wel fijn!!

doei kus mariska mv demy

Hoi,

Yari heeft vorige week zijn 1e prikjes  al gehad. Hij spande zijn been erg hard aan dus volgens die arts doet de spuit dan ook erg zeer, pffff inderdaad hij krijste heel de hut bij elkaar.......
Maar na even troosten was het weer oke, en de hele dag geen last meer van gehad gelukkig. Bij zijn geboorte woog Yari 3170 gram en was 50 centimeter lang,
bij de controle was hij 5000 gram en 56 cm. Gaat kei goed dus.

Groetjes Marina.

Jasper is nu 9,5 week en heeft gisteren zijn eerste prikjes gehad. Ik dacht dat ze er maar een kregen de eerste paar keer, maar dit bleek veranderd en nu kreeg hij er dus in elk beentje één . Na de eerste natuurlijk flink huilen, maar gelukkig was hij snel getroost. De rest van de dag leek hij er weinig last van te hebben.

Hij groeit ook echt als kool zeg! Was bij zijn geboorte 3760 gram en 52 cm en nu is hij al 6470 gram en 61,5 cm! Hoef niet te twijfelen of mijn borstvoeding goed  werkt haha!

Terug
Bovenaan