consultatieburo geweest misschien Heupdysplasie

onze liam moest ook een echo laten maken. Omdat hij schijnbaar in een soort stuit had gelegen in mijn buik??? En dan onderzoeken ze de heupjes standaard. Een echo was onzeker, ze hebben foto's gemaakt, daaruit bleek dat hij te weinig kraakbeen had in zijn heupjes, omdat hij een maandje te vroeg geboren was... Dus toch niks aan de hand!
En je hebt gelijk, je kunt het beter laten onderzoeken, dan wet je meer...

Was vandaag bij de huisarts voor mezelf en vroeg toen naar een verwijzing voor een echo. Moet ik eerst weer naar het consultatiebureau en die moeten mij verwijzen naar de huisarts en dan kan ik een echo maken.
Ikzeg maar nu ik toch al hier ben?
Maar nee zo was de weg niet.
Heeft allemaal met de bezuinigingen te maken.

Ik het consultatiebureau weer gebeld na een uur te wachten voor ik daadwerkelijk iemand aan de tel had. Het word genoteerd en deze week word u terug gebeld!
Dus we wachten maar. Meer kunnen we ook niet doen.
Had ook niet de energie om er erg veel tegen in te gaan!

Ik ga er ook vanuit dat er niets is, maar mocht er wel wat zijn ben ik er liever een maand eerder bij...

nee nog niet heb gisteren gebeld maar ze kunnen/willen niet door verbinden.
en vandaag was er niemand dus moet wachten tot maandag......
Die paar dagen maken ook niet uit maar baal er wel van maak dan geen afspraken!
Maar dat zullen we de volgende keer ook wel vertellen.

dus word vervolgd

Had net voicemail van de arts van het buro. Ze stuurt een verwijsbrief op, moet alleen nog even langs de assistente van de huisarts voor ook een verwijsbrief en dan kan ik een afspraak gaan maken.
Dus vanmiddag maar even een loopje naar de huisarts voor de brief. Dan kan ik maandag bellen voor een afspraak dus dat is mooi meegenomen nu maar hopen dat het niet te lang duurt voor je een afspraak kunt maken.

Hoi hoi,

Ik ben een augustus-mama. Mijn oudste dochter kreeg met 4 mnd een echo en foto van haar heupjes. Zij bleek wel heupdysplasie te hebben. Haar broer en zusjes hebben het niet (ook echo en foto laten maken), het komt niet in de familie voor en ze heeft niet in stuit gelegen.

Succes met de echo!

Terug
Bovenaan