Consultatieburo geweest, wie volgt?

A

Anoniem

Guest

Vandaag naar het CB geweest, Marit is nu 7,5 maand, 69,5 cm en weegt 7920 kg!! Alles gaat volgens het boekje of beter. Maar dat hoefde ze me niet te vertellen want dat wist ik al hihi!! De foto's zijn van vanmorgen, zoooo lief!!
Geniet van het mooie weer dames!!

Wat een scheet!
Waar heb je dat broekje vandaan? Wij zijn allebei 2 "ex" militairen (ja, ja, op het werk elkaar ontmoet, hij was mijn baas ). En onze kleine meid moet toch echt wel een camouflage broekje hebben vinden we zelf, maar de meeste zijn te jongensachtig.

Groetjes, Marieke

Hoi,

Ik zag vorige week bij de Wibra (of all places!) een rose camouflage broekje! Heb even getwijfeld om hem te kopen voor Isa, niet gedaan. Misschien is dat ook wel een leuke voor jullie meidje!!

Grtz. Poppetje71 mv Isa

Hoi Marieke,

Broekje komt van de Prenatal (net gekocht) en idd, eindelijk een schattig meisjesachtige camobroek!  En ik begrijp het hoor, mijn man is ook militair vandaar!!

Ik ga vanmiddag naar de stad, dus dat wordt (weer) kleertjes kopen!

Gr. Marieke

hoi

Wij zijn gisteren geweest!!! Tycho is nu 9 maanden en weegt 9250gr net ietsje onder de lijn... (is niet aan hem te zien overigens..) 74 cm iets te lang volgens schema
doet verder alles erg snel... zoals zelf zitten, zittend spelen, omrollen, zelf gaan staan en stapjes zetten in de box van de ene naar de andere spijl..... drinken uit de beker zonder tuit. En starten met plassen op het potje, vonden ze daar wel erg goed!!!! al waren een paar mama's het op het forum hier niet zo mee eens..... op het cb vonden ze dit juist goed om het spelenderwijs te oefenen!!!!

we mogen in juni weer terug voor de prikjes...

xx wen mv tycho

Wij mogen a.s. maandag weer, ik ben erg benieuwd naar het gewicht en lengte van mijn meisje.
Er zijn een heleboel mama's niet zo'n fan van het cb, maar ik vind het altijd wel leuk om even te gaan. Het gaat goed met Linde, ze kan alleen niet zo goed poepen en dat is zo zielig, even kijken wat ze op het cb ervan zeggen anders gooi ik het wel op het forum!

groetjes Danielle.

ps. heeft het broekje roze kantjes langs de zakken, en de pijpen?  
          die heeft mijn oudste dochter ook errug leuk!!!!

Dean is echt een zwaar gewicht, hahaha. Hij zit met zowel zijn lengte als met zijn gewicht bovenaan. Nu weegt hij ±9 kg en is over de 70 cm. Over 2 weken mogen we weer naar het cb; ben benieuwd hoeveel het precies is.

Liefs,
Nelly.

Terug
Bovenaan