Consultatieburo geweest, wie volgt?

Hoi monique!

Hoelaat en waar ben jij vandaag geweest???
Ik moest vanmorgen namelijk ook.
Ik moest er om .8.45zijn in de Botter.

Dawin was 9370 gram en 72 cm..
Zeggen ze zo he die zit boven het gemiddelde wat lengte betreft, ik dacht oja? hahaha zie er zoveel hier die al groter zijn!

Vind het wel altijd fijn te horen dat je het zelf ook zo goed doet,, en hoe het met Dawin gaat natuurlijk!

Liefs bianca

Hoi

Ik ben vandaag ook met mijn ' lekkere dikke beer' geweest. Ik was heel benieuwd hoe het zou gaan, want de vorige keer was zijn hoofd te groot.
Ik was er precies toen er een aantal babies waren van jonger dan zes weken. Wat wordt mijn mannetje dan groot zeg...als je dat ziet.....
Mijn kleine beer is gelukkig goed op gewicht: 9,9 kg. Hij is 69 cm lang ( net iets onder de lijn) en zijn hoofd is aan de grote kant, maar gelukkig niet zo groot dat we foto's moeten laten maken.
Eindelijk waren ze eens blij met mijn kereltje! Het is ook gewoon een lekker ding!
Hjerre is nu ruim 9 maanden, dus een ukkie is hij zeker wel!

Groetjes Hanneke

He Bianca,

Ik was vanmorgen om 10.30 uur in de Voorstraat! Er waren hier ook wat van die hele kleintjes van een paar weken, dan zie je pas echt hoe ontzettend hard het gaat met die van ons he!! Vooral veel en blijven genieten!!!

Groetjes Monique

Delano is vorige week geweest.
Hij was 8400 gram,71 cm.
Hij is 7,5 maand.
Groetjes Tanja

tess is twee weken geleden geweest, ze was toen 7,5 maand

70 centimeter en 8300 gram

Groetjes sandra

Jeetje zeg heb ik dan zo'n klein en licht meisje pfffff.
Zo al julie verhalen te lezen, valt Joëlla buiten het boekje.
Ongeveer een maandje geleden ben ik geweest om te wegen en toen woog ze,
6830 gram en was 66 1/2 cm lang.

Nou ik was van plan om haar morgen weer te gaan wegen, ben echt erg benieuwd.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Wat een knapperd zeg!!!
Mirthe is alweer ruim een week terug naar cb geweest..met 8 maand.
Ze was toen 73,5cm en 10800gram.

Wij zijn begin april geweest toen Thomas 7,5 maanden was. Wat een beer hebben wij zeg! Hij is niet zo heel groot, 70 cm (dacht ik)   maar wel 10 kg... Een hollands welvaren baby dus... Maar ik ben verliefd op al zijn kwabjes en randjes hoor, het knuffelt zo lekker, .

gr. Marieke

Terug
Bovenaan