Contact andere vrouwen

Hoi Evol,
Hoe hebben ze de conclusie kunnen maken dat letrozol niet werkt voor jou? Meerdere rondes zonder eisprong?
Wat jij zegt begrijp ik heel goed. De echo's en het innemen van de medicatie vind ik nog niet zo erg, maar inderdaad het omgaan met de enorme schommelingen van emoties is erg zwaar. Je weet niet hoelang het duurt en dat vind ik een moeilijke gedachte.
Wat dapper dat je de stap hebt genomen om naar de huisarts te gaan. Soms heb ik daar ook wel eens aan gedacht, maar dan wuif ik die gedachte maar weg. 

Heb jij mensen om je heen die in deze situatie zitten of hebben gezeten?

Hee,
Hier nog niet begonnen met traject, maar gaan vandaag naar de gyn. Dan zullen er testen gaan volgen en dan hopelijk een behandeling die gaat leiden tot een zwangerschap. Wij zijn nu in ronde 15 en doordat ik regelmatig cyclus heb dus ook maand 15 ongeveer.
Ik zie niet op tegen een behandeling maar ben vooral bang dat het lang gaat duren voor we kunnen beginnen. Of dat de behandeling niet helpt en het nog jaren duurt voor we een kindje mogen verwachten.
Maar we gaan het zien.
Ik duim voor jullie allemaal!! 

Hopelijk komt er duidelijkheid uit de testen.
Dat onzekere gevoel, van hoelang gaat het duren, heb ik de laatste weken ook gehad. Ik vind het mentaal soms zwaar door de onwetendheid over hoelang het duurt. Je kan daar 0 grip op krijgen. 
Eergisteren is op de echo in het ziekenhuis een groot eiblaasje van 21 mm gezien en gisteren was hij waarschijnlijk gesprongen. Dus fingers crossed!
Ik duim ook voor jou!

Terug
Bovenaan