contact met jonge moeders

o nee absoluut niet maar wij zijn wat jonger dus hebben menden vaak een mening klaar

en in welke ronde zit je nu?

en woedel nee hoor je bent geen oud wijf, je bentgewoon ook welkom, mijn oma, das een oud wijf! hihi

ik zit zeg maar in de 1e! 28 maart gestopt met pil dus eerst ontpillen, ben net gister weer voor het eerst ongi geworden

oh dat heb ik dus net achter de rug, alleen was ik 5 dagen te laat zeg maar dus ik moet nu nog kijken hoe mijn cyclus loopt.
dan lopen we tegelijk, zou leuk zijn als we samen aantellen!
was jij wel op tijd ongi?

nee niet echt zeg maar maar ik denk dat dat komt omdat ik in maart pas gestopt ben??? volgens mij een week te laat

Oke gelukkig maar dat ik niet te oud ben hahaha,we zitten nu un ronde 3,  en ik heb zaterdag mijn NOD en voel nog niks alleen dat me borsten wat gespannen staan en wat gevoelige tepels en wat moejer dan normaal maar we wachten netjes af tot zaterdag als dat lukt hahaha

Groetjes marisca...

ik ben begin april meteen na de laatste pil gestopt, gewoon ongi geworden op ongeveer 10 april en toen 12 mei mijn eerste pilloze ongi gehad.
en nu maar afwachten

ja nou ik weet dus niet wat normaal is voor mij! Ben al vanaf me 14e aan de pil! normaal als ik stopte duurde het ong 5 dagen voor ik ongi werd!

Terug
Bovenaan