Contact met redactie Jongegezinnen..

Oh, je weet iedereen wel nieuwsgierig te maken

haha, dit forum is natuurlijk zo overactief, dat ze hier iets mee willen bij jonge gezinnen....en aangezien jij volgens mij wel zo'n beetje de bekendste op het forum bent....is er met jou contact! Dit contact hebben zij gezocht of jij?

Ik ga  nog even verder raden....

Worden er mensen van het forum uitgenodigd voor een interview en dan met een foto in een van de bladen???

ook ik ben nieuwsgierig...
'
misschien een nieuw topic...Raad wat Jongegezinnen met Esmee heeft....ipv een fotowedstrijd

groetjes Pas

Whahaha,.. stelletje mutsen!!
Ik ben nog gewoon aan het wachten op (weer) een reactie van Jongegezinnen..
Dus kan gewoon nog niet veel meer zeggen.

Het is toch veel leuker als ik, als alles rond is, dit op het forum kan zetten?
Zometeen stelt het niks voor en vind ik het ook zo suf!

Maaaaaar,.. Ik heb ze inderdaad ergens over gemailt en kreeg een enorm enthousiaste email van ze terug!! Nu zijn we vrienden aan het maken whahahaha..

En nee, tis niet iets voor mij alleen, maar voor het hele kippenhok uiteraard!!

En ik de bekendste? Hoezo dat dan? We zijn met een heel stel de motor achter dit forum, dus laten we dan maar lekker zo houden!

Esmé mv Kay

Ik zal even mailen naar de redactie of ze een beetje op willen schieten, want alle kippen worden onrustig van nieuwsgierigheid

Jij mailt helemaal niks hahaha..
Laat mij nu ook eens een pleziertje hebben!

Goed plan Pauline! Laat je het antwoord even weten??

Zit me ook al suf te piekeren. Heeft het te maken met foto's? of met teksten/adviezen? Of met het organiseren van een leuke bijeenkomst? Of een make-over?

Flauw he, eerst iedereen nieuwsgierig maken en dan vervolgens niks meer loslaten! Tsss!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan