Continu bloedverlies met goede echo

Hoi meiden.

Moet het even kwijt hoor. Heb continu wat bloedverlies ene moment wat erger dan het andere moment (lees een kleine druppel die mee gaat met het plassen en verder alleen bij afvegen)
HAd afgelopen zondag mijn eerste echo (ook vanwege het bloedverlies) en deze was goed.
Ze zeiden dat de kans nu kleiner wordt nu het hartje goed klopt, dat het mis zal gaan. DAar houdt ik mij dan maar aan vast.
Maar wordt er zo onzeker van. Heb gelezen dat 50% van de vrouwen bloedverlies heeft tijdens de zwangerschap. MAar ook continu?

Heb soms het idee dat ik het er gewoon uit voel lopen, maar dat gebeurt dus niet.
Wordt er zo onzeker van. VK maar een mail gestuurd, om ze op de hoogte te houden en we moeten maar afwachten.

Hoop dat er meiden zijn die dit ook hebben gehad in hun zwangerschap. Weet dat het voorkomt, maar in mijn omgeving hoor ik er niemand over.

xxx yvonne
 
Heftig joh, kan me voorstellen dat je niet goed weet hoe en wat. Ik heb er zelf verder geen ervaring mee, maar ik heb ook her en der gelezen dat 50% van de vrouwen bloed tijdens de zwangerschap.
Ik hoop voor je dat het ophoudt, en bedenk dat de echo goed was!
Sterkte ermee
 
Misschien heb je net als ik bij m'n 1e zwangerschap wel n Vanishing twin. Dan waren er oorspronkelijk 2 vruchtzakjes waarvan 1 het dus niet redt.
Gebeurt veel vaker dan je zou denken hoorde ik van de arts. Ik heb ook weken licht bloedverlies gehad. Eerst verloor ik wel opeens erg veel bloed en klodders zeg maar. Daarna lange tijd bloedverlies gehad wat bruin werd. het is op zich verder niets om je druk over te maken als dit het is.
Ik hoor het in mijn omgeving wel wat vaker, het bloederlies tijdens zwangerschap.
Als het hartje klopt is er geen reden Om
Je extra zorgen te maken. Daar zou ik me aan vast houden.
Sterkte en groetjes
 
ik heb het 3 weken gehad, ik dacht dat ik gewoon ongesteld was geworden na mn 2e ivf/icsi poging.

Wil niets zeggen, het enige is wat je al doet is afwachten hoe moeilijk ook.
 
Goede morgen dames.....
Het is niet toevallig dat ik deze topic lees... Gisteravond een gezellig avondje gehad met de buren we zaten zoals altijd in de zomer gezellig voor de deur met een hapje en een drankje en ik als enige aan de sinaasappelsap :S hihi op een gegeven moment kreeg ik wat buikpijn alsof ik ongi werd maar verder niet echt zorgen om gemaakt. Tot ik rond 23 uur naar het toilet ging en ja hoor waar ik bang voor was gebeurde er zat bloed in mn onderbroek beetje viezig donker bloed en bij het afvegen was het licht van kleur.. Dus ja ik heftig geschrokken natuurlijk mn moeder maar gebeld die 5 minuten later op de stoep stond. Heb daarna de dokters dienst gebeld en die hebben me afgewinpelt met ja afwachten maar en morgen maar naar je huisarts als het mis gaat gaat het mis en als het goed gaat gaat het goed.. hmm daar zit je dan om 12 uur snachts je zorgen te maken( toen bloedde ik gelukkig niet meer het was ook weinig bloed hoor) Vanmorgen om half 9 kon ik meteen bij de h.a terecht en die heeft een inwendig onderzoek gedaan de baarmoeder mond zag er netjes uit en er was geen druppel bloed te zien je zag alleen nog sporen van een lisextie die ik in april heb gehad. Toen wou de h.a met de doptone het hartje zoeken hij had me al gewaarschuwd dat het waarschijnlijk nog te vroeg was om het hartje te horen kloppen ( 10 wk en 4 dgn) en helaas geen hartje gehoord dus nu maar afwachten tot maandag 14.00 uur dan hebben we de eerste echo heel spannend allemaal.. Elk half uur loop ik naar toilet om te kijken of er bloed is gelukkig niet heb wel wat last van buikpijn maar er rest me helaas niks dan afwachten omdat de h.a geen reden zag om een echo te maken nu :(

ik hou jullie op de hoogte en de rest van de lady's succes knuffie van mij
 
Ook hier bloedverlies gehad in het begin van mijn zwangerschap, weliswaar niet veel, maar toch een aantal dagen achter elkaar en ik was er inderdaad ook helemaal zenuwachtig van, het mocht gewoon niet mis gaan!!!

Ik ben inmiddels 30 weken zwanger en alles ziet er goed uit, dus ik zou echt even hoop houden, hoor het meer!

Op het moment dat je echt buikpijn krijgt of dat het bloedverlies heviger en helderrood wordt zou ik de verloskundige bellen.

Heel veel succes, hoop echt dat het allemaal goed komt!
 
`Hey meid,

Wat blijft het spannend bij jou!! Ik kan me voorstellen dat je erg onzeker word hiervan, vooral gezien je miskraam, maar het is echt normaal!! Ik heb het zelf gehad bij beide zwangerschappen en ook mijn zusjes hebben het allebei gehad. En een beetje hetzelfde als jij, bij het afvegen wat en af en toe tijdens het plassen. Zolang het hartje klopt gaat het goed meid!! De arts-assistent in het zkh zei vrijdag dat het tot de 12/13 weken nog kan voorkomen omdat de baarmeoder nu heel erg doorbloed is en je extra bloed aanmaakt wat ook nog eens sneller gaat stromen door al die hormonen! Probeer je rustg te houden meis, dat is het beste vor jou en je kleintje!!!

Succes!!!!
Liefs ciomama
 
Terug
Bovenaan