Continu bloedverlies met goede echo

Hoi bedankt voor jullie berichtjes Heb net even onze arts gevraagd en die vertelde ook dat het veel vaker voorkomt (maar dan net niet bij mijn vrienden hahaha)

Voel mij aardig rustig, heb ook verder geen klachten. Dus ja zal allemaal wel goed zijn.
x
xxxxx
 
Ik ben in totaal 4 keer zwanger geweest. 2x "fout" en 2x "goed". Bij alle zwangerschappen in de eerste 12-14 weken bloedverlies gehad. Bij de laatste zwangerschap (goed) zelfs vanaf net 6 weken. En dan tot 14 weken. Soms helder rood, soms bruinverlies. Maar constant een maandverbandje nodig gehad. Mijn baarmoedermond bleek gevoelig. (vlgs gyn)

Het is dus helaas gewoon afwachten. Ik weet hoe moeilijk dat dat is.
 
Getver, wat naar allemaal. Je wordt er zo onzeker van. Bij onze eerste heb ik ook bloedverlies gehad, helder rood maar dat was smorgens en aan het eind van de ochtend geen bloed meer.

Ik moet zeggen dat ik nooit in het donker plas kijk altijd naar mijn papier, dat heb ik echt overgehouden van mijn eerste.

Succes meiden en ik hoop dat niemand van ons meer bloedverlies heeft!

 
Ik heb ook de eerste weken van mijn zwangerschap bloed verloren.Zelfs helderrood.
Inmiddels heb ik hier een mooie dochter liggen van 9wk oud.
Het gebeurd inderdaad in 50 procent van de zwangere vrouwen.

Sterkte!!
 
Hoi

Ik heb gewoon mn menstuaties gehad (denk ik) en had ineens 2 weken erna ook weer bloedverlies 5 dagen lang. Niet heel veel maar toch maandverband nodig. Gelukkig geen buikpijn gehad en toen maar getest. 2 positieve testen! ik voel me ook aardig zwanger en heb al een buikje maar durf niet zo optimistisch te zijn. Gelukkig heb ik morgen een echo dus ben benieuwd. De VK zei dat ik ik me nog niet zo heel erg zorgen moest maken als ik geen buikpijn had...

In ieder geval succes!
 
Terug
Bovenaan