continu zo moe

<p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Ik ben vandaag 21 + 4 in verwachting en sinds deze week ben ik continu zo moe.</span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Ik heb overdags bijna geen energie en puf om wat te doen, slaap ’s ochtends meestal nog even een 45 minuten op de bank en eind van de middag ook zeker nog 1 a 2 uurtje. <span style="margin: 0px;"> </span>Ik ga op normale tijden zoals voorheen slapen, 23:00 richting bed en sta rond 7:00 op.</span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Verder begin ik ook last van mijn (lijkt wel) bekken te krijgen en heb geregeld bandenpijn. </span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;"> </span><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Heeft iemand misschien tips voor mij helemaal wat ik tegen de moeheid kan doen? </span></p><p> </p>

Beetje jammer, maar je kunt er eigenlijk weinig tegen doen als slapen, ik lag soms wel eens om half 8 op bed, zó moe.. En bepaalde vitaminepillen kunnen soms helpen. Zoals bijenpollen-pillen.. 

@ Elena ohhhh ik herken dit zo ben inmiddels 15 weken zwanger van Mn 2 de kindje en ik al vanaf het moment dat ik het wist zo vreselijk moe ik word er gek van! Ik zou wel de hele dag kunnen slapen en als ik dus een dutje doe tegelijk met Mn dochter word ik alsnog moe wakker alsof ik niet geslapen hebbij mij was Mn ijzer prima in orde maar misschien is dat bij jou niet het geval dat zou kunnen verklaren waarom je je zo voelt miss even bloed laten prikken

Kun je weinig aan doen. Lekker slapen als het kan! Ik ben nu 32 weken zwanger van mijn tweede kindje. Sommige dagen gaat het prima, andere dagen ben ik ook zooo moe en mijn lijf doet zo'n pijn soms. Maar met nog een dreumes van 1.5 jaar kan ik weinig rust pakken. Alleen als zij s middags slaapt, ga ik ook ff liggen. In mijn eerste zwangerschap sliep ik ook veel meer dan nu, gewoon omdat dat kon. Nu gaat dat niet meer, niks aan te doen. 
Dus pak gewoon je rust als dat kan.. als je ooit zwanger bent van een tweede kindje kan dat niet zoveel meer, dus geniet nu van al je extra uurtjes slaap! ;) 

Mijn  ijzer was trouwens wel te laag, kwam de verloskundige 2 weken geleden achter. Nu slik ik ijzerpillen en ik voel me daardoor wel wat fitter lijkt het! 

Kun je weinig aan doen. Lekker slapen als het kan! Ik ben nu 32 weken zwanger van mijn tweede kindje. Sommige dagen gaat het prima, andere dagen ben ik ook zooo moe en mijn lijf doet zo'n pijn soms. Maar met nog een dreumes van 1.5 jaar kan ik weinig rust pakken. Alleen als zij s middags slaapt, ga ik ook ff liggen. In mijn eerste zwangerschap sliep ik ook veel meer dan nu, gewoon omdat dat kon. Nu gaat dat niet meer, niks aan te doen. 
Dus pak gewoon je rust als dat kan.. als je ooit zwanger bent van een tweede kindje kan dat niet zoveel meer, dus geniet nu van al je extra uurtjes slaap! ;) 

Misschien kan je snachts wat meer uurtjes slaap pakken. Je geeft aan dat je om 23.00 richting bed gaat en om 7.00 opstaat. Voordat je eenmaal slaapt heb je waarschijnlijk maar max 7,5 uur slaap te pakken. 
Daarbij geef je aan dat je last lijkt te krijgen van je bekken. Voor je bekken is het belangrijk dat je blijft bewegen. 
Regelmatig een wandeling buiten maken kan misschien iets doen voor de vermoeidheid en je bekken. 
Hopleijk vind je iets dat werkt voor jou.

[quote quote=10214587]miss even bloed laten prikken[/quote]Mijn ijzer en vitaminegehalte was prima met de laatste controle.

[quote quote=10214592]Dus pak gewoon je rust als dat kan.. als je ooit zwanger bent van een tweede kindje kan dat niet zoveel meer, dus geniet nu van al je extra uurtjes slaap![/quote]Dat doe ik nu ook alleen met mate anders slaap ik snachts niet, althans kom ik heel moeilijk in slaap. Een 2de komt er niet bij ons.

Terug
Bovenaan