continu zo moe

Voor je bekken: ga naar een bekkenfysio! Al is het maar 1 of 2 keer voor een consult, ze kunnen je tips geven in houding en oefeningen. Bekkenproblemen kunnen namelijk snel verergeren en lang blijven... en de fysio wordt vaak gewoon vergoed door je zorgverzekeraar. Het helpt mij op dit moment erg veel!
Verder qua vermoeidheid is t inderdaad niks geks en ik heb er ook al weken last van (nu 30+4). Middagdutjes helpen. ;) En ijzer idd in de gaten houden. Evt kun je daar zelf ook wat aan doen door bijvoorbeeld een drankje Roosvicee Ferro per dag. Gewoon te koop in de supermarkt.

[quote quote=10214600]Misschien kan je snachts wat meer uurtjes slaap pakken. Je geeft aan dat je om 23.00 richting bed gaat en om 7.00 opstaat.[/quote] Meer uurtjes slapen is momenteel lastig door omstandigheden, over 2 weken komt daar verandering in.

[quote quote=10214600]Regelmatig een wandeling buiten maken kan misschien iets doen voor de vermoeidheid en je bekken.[/quote] Wandelen doe ik dagelijks met mijn hond en nu oppas puppy. Maar te lang lopen doet pijn daar moet ik nog de grens in vinden.

[quote quote=10214859]Voor je bekken: ga naar een bekkenfysio![/quote]Dat heb ik al gehad vanaf week 11 ivm een zwaar overbelaste rugspieren maar is ze naar 7 weken mee gestopt. Ik kreeg massages en bekken oefeningen.

[quote quote=10214859]en de fysio wordt vaak gewoon vergoed door je zorgverzekeraar.[/quote]Helaas vergoed mijn zorgverzekeraar maar 7 behandelingen en daar zit ik al op. Ik heb de verzekering al gebeld en ik moet vanaf nu alles zelf betalen netzo als alle bloedonderzoeken kwam ik achter.

[quote quote=10214859]Evt kun je daar zelf ook wat aan doen door bijvoorbeeld een drankje Roosvicee Ferro per dag. Gewoon te koop in de supermarkt.[/quote]Bedankt voor de tip, ga ik straks gelijk kopen.

Terug
Bovenaan