continuerooster?wat is dat

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal ik heb me topic niet gezien daarom heb ik een nieuwe topic open gedaan voor continuerooster wat is dat dirskmama heeft   gezegd aan mij dat u 2 keer op en neer gaat van die continuerooster als ik dat kan kopen van waar en wat is dat precies?

groetjes adama

dirksmama;

Ik heb de jongste nooit alleen thuisgelaten, er zit bij ons 3,5 jaar tussen die 2.

Maar de oudste ging wel naar een school met een continuerooster, dus hoefde ik maar 2x op en neer naar school. Kan je oudste niet af en toe overblijven op school?

Hoi,

Daar word mee bedoeld dat een kind op school overblijft en dus daar eet ipv thuis!
Vaak is het maar een uurtje pauze dus dat is inderdaad een haast!

Gr MJ

maar de oudste ging naar school met een continurooster dus dat betekent toch dat ie met wat gaat naar school

Hoi,

Nee dat is een manier van zeggen: een school met continuerooster,: dat wil dus zeggen dat dat daar kan of moet!

Gr MJ

oooow dus dat betekent hij blijft tussen de middag op school overblijfen.?

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-01-2009 12:19:11'));

oooow dus dat betekent hij blijft tussen de middag op school overblijfen.?

Dat betekent dat ALLE kinderen op school eten, en de lunchpauze is veel korter. Daardoor is de schooldag korter: gevolg kinderen minder moe, moeders minder gestresst.

blijf alleen jouw kind over of de hele school bij mijn zoon dr school is er wel overblijven daar eten ze dan boterham alleenmet drinken?wat je zegt is zonder stres he maar stres is een stuk van de leven maar niet een goede stukl. en jouw zoon wat eet hij op school eten van school of maak jij het eten?boterham bv. ik dacht dat het iets was om t ekopenleuk voor jouw zonder stres echt fijn wij moeten betalen als hij gaat overblijven jullie ook?

groetjes adama

Terug
Bovenaan