continuerooster?wat is dat

mijn zoon is tot 08;30 tot kwart over 3 op school als hij overblijft en jouw zoon'?

mijn zoon is tot 08;30 tot kwart over 3 op school als hij overblijft en jouw zoon'?

Hoi,

Wij betalen niet extra voor overblijven, misschien verschilt dat per school.
De kinderen nemen eigen brood en drinken mee, op sommige scholen kun je bonnen/kaartjes kopen voor bijv soep maar dat hoeft niet!
De school is hier van 08.30-15.10

Gr MJ

De school is hier van 08.30 tot 15.00 uur.
Wij moeten wel betalen voor overblijf. Mijn dochter blijft drie dagen per week over.
Ze moet zelf eten en drinken meenemen. Ik geef altijd 1 boterham en pakje/bekertje drinken mee.

irene hebj enog een kleintje thuis mij zoon blijft ook over   3 keer in de week en ik vind het handig makkelijk maar ik ben op zoek naar continurooster schollen dan hoef je niet te betalen heen en weer doet iedereen 4 keer perdag maar ik kan het niet doen je raakt ub stres,van alles noem maar op..en mogen zebij jullie zomaar overblijven of moet er een reden zijn?

Ik heb nog een baby van 9 maanden.
Overblijven mag altijd als je dat wilt. Wij moeten er wel voor betalen.

mijn zoon blijf 3 keer inde week over maar is geen continurooster? hij blijft alleen over

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-01-2009 16:24:08'));

blijf alleen jouw kind over of de hele school bij mijn zoon dr school is er wel overblijven daar eten ze dan boterham alleenmet drinken?wat je zegt is zonder stres he maar stres is een stuk van de leven maar niet een goede stukl. en jouw zoon wat eet hij op school eten van school of maak jij het eten?boterham bv. ik dacht dat het iets was om t ekopenleuk voor jouw zonder stres echt fijn wij moeten betalen als hij gaat overblijven jullie ook?

groetjes adama

Bij ons gaat het zo:
de kinderen eten met de juf in de klas. Dan heeft de juf pauze en gaan de kinderen spelen (meestal buiten) onder toezicht van een aantal ouders die de school hiervoor in dienst heeft (TSO). Het kost niets extra's en school is van kwart voor 9 tot 3 uur, omdat de lunchpauze korter is.

Terug
Bovenaan