controle kinderarts

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben vorige week helemaal vergeten om jullie te laten weten hoe de controle bij de kinderarts is gegaan. Zoals ik eigenlijk al wel een beetje vermoede heb ik me weer te druk gemaakt om niets. Ze is helemaal nagekeken en helemaal gezond bevonden. We kregen zelfs nog een compliment. Wat is het een vrolijk kind. Ik had de arts die Maaike toendertijd ook heeft opgenomen en die zag echt een groot verschil.
Ze gaf mij zelfs nog mee dat ze het ontzettend goed vond dat ik zo snel aan de bel heb getrokken en niet te lang heb doorgelopen. Ze zegt het gaat ook zo vreselijk vaak anders en dan hebben ze de grootste moeite om de kindjes weer beter te maken.
Inmiddels kan ik vertellen dat Maaike die altijd wat aan de kleine kant werd gevonden door het consultatiebureau (wij maakten ons daar niet druk om) ook een groeispurt heeft gemaakt en nu heel netjes in het midden van de curve zit. Ze moest namelijk vrijdag ook nog eens naar het consultatiebureau.

Groetjes en bedankt voor alle lieve berichtjes
Inge

Hey Inge,

Wat lekker dat alles helemaal goed gaat met maaike,
dat is toch weer een hele geruststelling lijkt me.
Ik las in je andere topic dat ze ook al 7 tandjes heeft dat
gaat ook snel in ene...

Groetjes Mascha

Hoi Mascha,

Ja geweldig he. Is wel fijn om nu te weten waarom Maaike zo lastig is de laatste tijd. We dachten eerst nog aan een nasleep van de drukke periode met de ziekenhuisopname en de week kamperen maar waarschijnlijk zijn het gewoon de tandjes.
Hoe gaat het verder bij jullie,

Groetjes
Inge

Hey Inge,

Ik denk dat roan een heel gebit in een keer krijgt
ofzo want die is nu bijna een week verschrikkelijk
 jengelig wat dus helemaal niets voor hem is want
hij is altijd super vrolijk en bij zijn vorige 5 tandjes niets
geen last maar nu ook minimaal vijf poepluiers op een dag pfff,
en zijn voetjes en handjes vervellen heel erg ,eerst blaasjes
ter groote van een euro en dan hangen de vellen er weer
aan, huisarts weet niet wat het is en moeten aan de kinderarts
vragen of zij het misschien weet maar die spreek ik pas in juni dus
weer even afwachten....

groetjes mascha

Hoi Mascha,

Klinkt inderdaad hetzelfde als bij Maaike haar tandjes. Ook meer poepluiers en ontzettend jengelig.
Waarom loop je bij de kinderarts? Niets ernstigs voor zover ik weet.

Groetjes
Inge

Hey inge,

zit jij ook aan je computer vast? roan ligt even in bed dus  
dan kan het even hier...

ik loop bij de kinderarts omdat roan blauwe handjes en voetjes en soms zijn
gezichtje had, dit is nu zo goed als over maar ze wilde graag in juni weten
hoe het er mee ging, en hij had ook aldoor al het vervellen en de blaasjes
op zijn handjes en voetjes maar dat is nu juist veel erger geworden vandaar.

groetjes mascha

Hihi dames, ik durf bijna niet in te breken in jullie 'gesprek', maar ik wilde even laten weten dat ik blij ben dat alles goed is met Maaike. En wat leuk dat een arts een keer een complimentje geeft. Deden ze dat bij het CB maar wat vaker.

Groetjes, Karin

Hoi Mascha,

Ik zit aan mijn computer gekluisterd (maar dan op mijn werk). Het is wat rustig dus kijk ik ook regelmatig op het forum.

O gelukkig is het niets ernstigs met Roan dacht al. Nu je het zegt weet ik dat ook wel weer.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan