controle kinderarts

Hoi Karin,

Je breekt niet echt in hoor. Is inderdaad fijn om een keer een compliment te krijgen. En dan helemaal als het van een kinderarts is. Heb ik toch meer vertrouwen in als in het consultatiebureau. Nu weet ik niet hoe het daar de laatste tijd gaat omdat mijn man de controles daar op zich heeft genomen omdat ik met mijn PND daar niet goed tegen kan. Hij geeft mij alleen maar wat daar gezegd wordt en waar we echt wat mee moeten doen.
Wel was het raar dat Maaike Donderdag dus helemaal gewogen en gemeten is door de kinderarts en dat ze vrijdag op het consultatiebureau dat nog een keer deden omdat volgens hun in het ziekenhuis maar wat gedaan werd. Is wel weer een slimme opmerking toch.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Wat ontzettend fijn dat het weer helemaal goed gaat met Maaike, dat moet een hele geruststelling zijn. Beetje vaag dat het CB zo'n opmerking maakt over het ziekenhuis. Vorige keer dat Maris gemeten moest worden bij het CB zat haar hoofd helemaal niet bovenaan tegen de plank. Dat scheelde zeker een cm. Geniet er maar van dat jullie meisje weer helemaal gezond en gezellig is.

liefs

Linda

Hoi Inge,

Da's een echte CB opmerking!
Wat heerlijk dat je man die bezoekjes op zich heeft genomen. Zo komt er bij jou inderdaad alleen informatie waar je echt wat aan hebt!

Ik ben dus helemaal geen fan van het CB, maar toch ga ik er vanmiddag weer even heen. Bas heeft de laatste week erg weinig geplast. Wel bij de HA geweest, maar die wilde het aankijken tot vandaag. Gelukkig werden in dit weekend de luiers weer voller en ben ik weer een beetje gerust gestelt. Waarschijnlijk zweet Bas dus enorm als het warm weer is. Maar daar wil ik dan toch weer graag wat meer over weten. Kan dat kwaad? Zijn er dingen die ik dan extra in de gaten moet houdeb? Dat soort dingen. Ik zou daar natuurlijk een afspraak voor kunnen maken met de HA, maar misschien weten ze het wel op het CB (al heb ik daar weinig vertrouwen in). Ook laat ik Bas dan weer een keer wegen. Altijd leuk om dat een beetje bij te houden.

Werk ze nog vandaag!

Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan