Controle thuis op uitzet en babykamer


Thanx Lady ´s!!!

Denk dat ik `Icare` maar eens ga bellen, daar zit ik namelijk bij. Misschien dat zij mij kunnen vertellen of ze dit soort dingen ook doen!
Hoop het eigenlijk wel, vind het namelijk héél goed dat het gedaan wordt!

Nou, thanx twice!

Greetz Cody
 
Hoi Cody,

Dan komen ze vast ook langs bij jou, want ik zat ook bij Icare.
Ze gaven wel aan dat bij een tweede het vaak wel via de telefoon gaat, omdat je weet waar het over gaat, maar ik neem aan dat ze bij jou dus ook wel langs zullen komen.

Groetjes,
Marije
 
Hoi Cody,

Net al een berichtje getypt en weg....
Maar ze komen vast bij je langs, want ik zat ook bij Icare en kreeg dus ook een 'huisbezoek'.

Groetjes,
Marije
 
volgens mij is dat echt iets van vroeger.. toen kwamen ze langs om te
controleren.. er is bij ons wel een vrouw van de kraamzorg geweest,
maar gewoon voor een intake-gesprek.. ze heeft niet gecontroleerd.. en
eerlijk gezegd weet ik ook niet of ik dat wel toegelaten had.. er staat
toch precies op papier hoe hoog alles moet zijn en zo en waar het aan
moet voldoen.. nou ik kan zelf prima lezen en mezelf daar wel mee
redden.. kheb geen controle nodig
 
hoi meiden,



het is niet verplicht dat ze komen, maar meestal komen ze om kennis te
maken en het te hebben over waar je gaat bevallen, ze bekijken je huis
(faciliteiten) en of daarvoor dan extradingen nodig zijn, bed beneden
e.d en meestal willen ze wel een blik in je kinderkamer werpen en als
je het zelf niet vertrouwd dan kan je het vragen en leggen ze het uit
en bekijken het eventueel. Ik vond het wel handig dat ze waren geweest
want je krijgt ook gelijk je kraamboek en je kan je wensen kenbaar
maken mbt de kraamhulp.



Dus als ze bij mij bellen dan zeg ik dat ze maar lekker even langs moeten komen



groetjes carreen

25 wkn 1 dg

 
hoi!

Bij mijn eerste kwamen ze ook langs om te kijken. Ze hebben niet echt gecontroleerd, maar wat ik me nog kon herinneren was dat ze zei dat ik eigenlijk 2 thermometers moest hebben, want dat vonden de kraamverzorgende lekkerder. 1 voor mij en 1 voor mijn kindje. Dat heb ik dus echt niet gedaan, vond het belachelijk...en wat bleek? Die kraamver. dus ook. (alle 5!).

Ik hoop dat ze dit jaar weer langs komen en het niet telefonisch doen, want ik heb toen echt een rotweek gehad en dat wil ik dit keer niet meer. Ik kreeg toen vragen van vind je het erg om meerdere kraamverz. te krijgen? (max 3 zei ze) Of stagiaires enzo. Nou..dit keer vind ik dat dus wel erg. Ik had er vorige keer 5!!! gehad. Echt nooit meer, wat een ellende, voelde me na een week nog steeds slap en duizelig enzo, maar niemand die dat echt wist, want ja ze hadden allemaal een stukje meegemaakt. Ben ik nu bij de verloskundige voor nr. 2, zegt ze OOH maar dat zijn de symptomen voor te veel bloedverlies, nou lekker dan. Dus let wel op met wat je antwoord op de vragen hoor!

Wel een wat langer stukje geworden, maar hopenlijk heb je er wat aan!

Groetjes Renske
 
Betreft Chloor volledig terecht.
De verkoop zou verboden moeten worden. Nergens voor nodig om dat milieu en gezondheidverwoestende spul nog te gebruiken. We leven niet in 1820.
 
Terug
Bovenaan