hoi!
Bij mijn eerste kwamen ze ook langs om te kijken. Ze hebben niet echt gecontroleerd, maar wat ik me nog kon herinneren was dat ze zei dat ik eigenlijk 2 thermometers moest hebben, want dat vonden de kraamverzorgende lekkerder. 1 voor mij en 1 voor mijn kindje. Dat heb ik dus echt niet gedaan, vond het belachelijk...en wat bleek? Die kraamver. dus ook. (alle 5!).
Ik hoop dat ze dit jaar weer langs komen en het niet telefonisch doen, want ik heb toen echt een rotweek gehad en dat wil ik dit keer niet meer. Ik kreeg toen vragen van vind je het erg om meerdere kraamverz. te krijgen? (max 3 zei ze) Of stagiaires enzo. Nou..dit keer vind ik dat dus wel erg. Ik had er vorige keer 5!!! gehad. Echt nooit meer, wat een ellende, voelde me na een week nog steeds slap en duizelig enzo, maar niemand die dat echt wist, want ja ze hadden allemaal een stukje meegemaakt. Ben ik nu bij de verloskundige voor nr. 2, zegt ze OOH maar dat zijn de symptomen voor te veel bloedverlies, nou lekker dan. Dus let wel op met wat je antwoord op de vragen hoor!
Wel een wat langer stukje geworden, maar hopenlijk heb je er wat aan!
Groetjes Renske