A
Anoniem
Guest
vandaag was het weer zover!
Controle nummer ???
haha
33 weken zwanger alweer! niet te geloven.
om half 12 hadden we de afspraak staan en voor de 2e keer had de Vk het in mijn boekje weer anders gezet dan in de agenda. (2e keer deze zwangerschap!!)
dus mensen kwamen binnen en gingen voor.
om kwart over 12 werden we geroepen door een invaller!
we zitten bij een 5 persoons praktijk en dan heb je iedere keer een andere verloskundige, helaas had ik deze verloskundige mijn hele zwangerschap nog niet gehad en leek het me weer enorm leuk met haar omdat ze ook bij de bevalling van mij geweest is toen ik werd geboren.
een ontzettende spontane lieve vrouw, die weet waar ze het over heeft!
maar goed het mocht dus weer niet zo zijn, ze was ziek.
ik zit vaak vast aan stagiares en invallers.. helaas.
nou genoeg geklaagd.
alles was weer prima met ons meisje, ze lag nog steeds goed in positie en haar hartje ging weer goed tekeer.
ook mijn ijzer is geprikt en was prima, bloeddruk ook toppie!
ik was helemaal niets aangekomen wat een groot verschil is met mijn andere zwangerschappen, nu in totaal 7 kilo toen met 38 weken al 16 kilo.
ach wat er niet aan komt hoeft er ook niet af!!
over 2 weken weer controle!! ben benieuwd wie we ditmaal hebben, heb toch wel wat vraagjes nog en vind het dan wel prettig om een ervaren Vk te hebben waar ik al eens bij geweest ben.
liefs Jenny
Controle nummer ???
haha
33 weken zwanger alweer! niet te geloven.
om half 12 hadden we de afspraak staan en voor de 2e keer had de Vk het in mijn boekje weer anders gezet dan in de agenda. (2e keer deze zwangerschap!!)
dus mensen kwamen binnen en gingen voor.
om kwart over 12 werden we geroepen door een invaller!
we zitten bij een 5 persoons praktijk en dan heb je iedere keer een andere verloskundige, helaas had ik deze verloskundige mijn hele zwangerschap nog niet gehad en leek het me weer enorm leuk met haar omdat ze ook bij de bevalling van mij geweest is toen ik werd geboren.
een ontzettende spontane lieve vrouw, die weet waar ze het over heeft!
maar goed het mocht dus weer niet zo zijn, ze was ziek.
ik zit vaak vast aan stagiares en invallers.. helaas.
nou genoeg geklaagd.
alles was weer prima met ons meisje, ze lag nog steeds goed in positie en haar hartje ging weer goed tekeer.
ook mijn ijzer is geprikt en was prima, bloeddruk ook toppie!
ik was helemaal niets aangekomen wat een groot verschil is met mijn andere zwangerschappen, nu in totaal 7 kilo toen met 38 weken al 16 kilo.
ach wat er niet aan komt hoeft er ook niet af!!
over 2 weken weer controle!! ben benieuwd wie we ditmaal hebben, heb toch wel wat vraagjes nog en vind het dan wel prettig om een ervaren Vk te hebben waar ik al eens bij geweest ben.
liefs Jenny