Controle vk weer goed

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen op controle geweest en alles was weer goed. Bloeddruk 110-55 en het hartje van de kleine man klopte goed.
Feline heeft vandaag voor het eerst naast me op de behandeltafel gezeten en dat ging goed. Ze heeft dus ook het hartje gehoord en hij schopte ook nog even tegen de doptone aan!   Deed Feline echt elke keer, zo van ga weg met dat ding!

5 december moet ik naar het ziekenhuis voor een gesprek i.v.m. de vorige bevalling en hoe we het nu gaan doen. (lopend of fietsend ;-)     )
23 december weer op controle en ik heb me maar opgegeven voor de BV avond en hopelijk gaat het doordat ik nu voor ga bereiden wel lukken...

groetjes Maris

Hahaha, ja fietsend gaat sneller he! Hoe gaat het met jou? Schiet echt al op, 17 januari al uitgerekend, vriendin van mij in de week ervoor.
Spannend hoor!

groetjesm Maris

Altijd weer fijn dat alles goed is he? Mij lijkt het super om dat hartje iedere controle te horen. Wij stonden onder controle van de gynaecoloog en kregen iedere keer een echo, ook erg bijzonder natuurlijk, dan kijkt de gynaecoloog naar het hartje, maar luistert er niet naar.
Heb je inmiddels al een naam voor jullie kleine ventje?

liefs miranda

We zijn al wel aardig op weg met een naam, maar nieuwe namen zijn altijd welkom! Eigenlijk zoeken we nu een ouderwetse jongensnaam.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Fijn dat alles weer goed was. Is toch een mooi moment altijd. En heel erg goed dat je (weer) gaat proberen om borstvoeding te geven. Zo'n cursus schijnt best te helpen. Ben ook wel benieuwd of jullie er nu uit zijn qua naam

groetjes Linda

Zag net pas dat je al iets over de naam hebt gezegd :)

Een ouderwetse jongensnaam

Sjoerd
Jeroen
Pascal
Marco
Frank
Dennis
Erwin
Roel
Martijn

fijn dat alles weer goed was.

ik weet niet of deze namen al zijn genoemd