Controle vk weer goed

Hoi Maris,

fijn dat alles weer goed was! Het is altijd weer goed om bevestiging te krijgen hé?! Vind het eigenlijk wel lief van Feline dat ze zo deed. Ze beschermd jou een beetje denk ik..

Liefs Debby.

We hebben de volgende naam bedacht: Gijs

en nu jullie mening. Hij staat nog niet 100 procent vast, maar wel voor 99!

groetjes Maris

We hebben de volgende naam bedacht: Gijs

en nu jullie mening. Hij staat nog niet 100 procent vast, maar wel voor 99!

groetjes Maris

Toevallig!!!!

Ik keek net naar smaken verschillen en toen kwam de naam Gijs ook voorbij.Toen dacht ik leuke naam!
Goede keus hoor, fijn dat jullie er voor 99% uit zijn.

Ook Fijn dat alles goed was bij de vk.
Was je vorige bevalling zo Heftig??

Groetjes Linda

Hoi Linda,

De vorige bevalling was geen pretje (is het nooit natuurlijk). Echt een heel verhaal....
weeenstorm, niet vorderende uitdrijving (in totaal 2 uur en 13 min geperst), hartritme van Feline schommelde en ging veel naar beneden, dus zij had het erg zwaar.
Met persweeen de buitentrap af. Toen met vacuum geboren (vacuum schoot er vanaf). Veel bloed verloren, dus na 2 dagen weer naar ZH voor transfusie. In het ziekenhuis niet leuk geweest, doordat er gewoon te weinig personeel was.
Bij de nabespreking kwam ook nog naar voren dat Feline zo klem zat dat ze een lamme arm had kunnen hebben. Dus daarom wordt nu van te voren alles al goed besproken met een gynaecoloog.
Tja al met al niet leuk...

groetjes Maris

Meis, wat een super spannende tijd hé!
Vind de combinatie Feline en Gijs erg leuk! Zag net de naam Thijmen vind ik ook erg leuk bij feline dr naam passen
Vind het al heel wat dat je de naam al hebt, wij hebben op de avond dat ik uiteindeijk beviel (had toen nog geen weeen) de knoop voor de naam doorgehakt. Dus het kan altijd gekker.

groetjes,
Achnita mv Mike(4jr) en Brian (16mnd)

hey mariska,

fijn dat alles goed was bij de vk en ik zag dat jullie dr zga uit zijn voor de naam!
Gijs vindt is erg leuk, kort en lekker hollands!

Groetjes Saskia.

hoi Mariska,

fijn dat alles weer goed was bij de controle. En als ik zo je verhaal van de vorige bevalling lees, dan kan ik me goed voorstellen dat je nu alles van te voren wil doorspreken! Een goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze toch...

En Gijs vind ik echt een hele mooie stoere lekker Nederlandse naam!!

Groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan