Controle VK

Allereerst natuurlijk allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Hopelijk wordt het een mooi jaar met heel veel gezonde kindjes :)

Vanmorgen weer op controle geweest bij de VK. We hebben het hartje weer mogen luisteren en het klonk weer heel mooi! De kleine zwom een paar keer weg dus hij was goed wakker :) bloeddruk was alleen wel erg laag: 85/50... dus we gaan toch maar iets meer zout eten.

Gaat bij jullie ook alles goed? Al beweging gevoeld?
 
Dat is inderdaad laag heb je er ook last van?
Hoeveel weken ben jij zwanger?
Ik twijfel of ik beweging voel omdat als ik denk he volgens mij voelde ik wat het ook weer weg is en niet meer terug komt!
Ik ben ruim 15 weken.
 
Hier ook een lage bloeddruk, 90/55. Maar ik merk er weinig van! Wel meer hoofdpijn dan normaal, misschien komt dat daar van? En inderdaad gewoon ook wat meer zout,
zoute dropjes gaan dr wel in :)!

Ik heb ook t gevoel dat ik t kindje wel s voel, maar tis nog niet heel duidelijk. Maar tis meestal op dezelfde plek. Nog maar ff afwachten.
 
Fijn hè om het hartje weer te mogen horen. Wij over 1,5 week weer. Dus nog even geduld.

Bewegingtwijgel ik soms over, maar kan ook net zo goed nog mijn darmen zijn. Is inhet begin altijd moeilijk te onderscheiden. Weet ook nog niet waar mijn placenta ligt, voor/achter, horen we ook over 1,5 week. Kan niet wachten om haar te gaan voelen!!
 
Ook nog even op de val reep, kan nog net ;-) de beste wensen voor iedereen.
Dat 2014 maar een voorspoedig jaar mag worden dat ons veel gezonde kindjes brengt!

Fijn te horen dat alles prima gaat met iedereen.

Hier ook een lage bloeddruk. Gelukkig niet gevaarlijk maar soms wel lastig. Bij mijn eerste zwangerschap had ik er ook al last van en het hoort er ook een beetje bij in de middelste maanden.
Ik ben inmiddels 17 weken zwanger en verder mag ik gelukkig niet klagen!
Vorige week echo gehad en het gaat waarschijnlijk een meisje worden!
Dan hebben we dus een zoon en een dochter, leuk maar wel jammer van de dozen kleding op de zolder....
 
@kimmie ja ik heb er helaas ook last van. Heel moe en lusteloos en met opstaan moet ik echt uitkijken! Zag trouwens dat ik 85/50 had opgeschreven maar moest 80/50 zijn :)
Ik ben nu 16,5 week. Heb de kleine al een paar keer gevoeld, zo bijzonder!

Leuk een meisje Wkluft! Inderdaad wel zonde van alle kleertjes maar aan de andere kant wel leuk dat je weer opnieuw kunt shoppen!
 
Terug
Bovenaan