Controles verloskundige/ gyneacoloog

He Billie,

Hoezo sorry? Je bent toch gewoon blij!!!! En of daar nou 20 topics voor geopend worden maakt toch niet uit.

Top man. Ik mag om 13.00 uur. Laat het allemaal nog weten.

Claudia

Gisteren ben ik ook op controle geweest. Eindelijk konden we weer even spieken. Heerlijk gewoon even. We werden lekker toegezwaaid. Je kon alles duidelijk zien. Armpjes, beentjes, hoofdje, noem maar op.

Alleen mijn bloeddruk is wat aan de hoge kant, maar zodra ik het ziekenhuis binnenloop gaat die al de lucht in. De gyneacoloog weetdat en houd er al rekening mee. Ik hoefde eigenlijk pas over 4 weken terug te komen, maar omdat ikdat toch wel een beetje te lang vond duren mag ik over 3 weken al weer terug komen. Kunnen voor de vakantie mooi nog een keer en dan lekker weg.

Claudia.

Hoi Claudia,

Wat goed dat jullie weer even hebben kunnen gluren naar jullie wondertje!
En fijn dat je weer wat eerder mag terugkomen. Is toch steeds weer fijn, zo'n bevestiging!
We zijn alweer lekker op weg meid! Nog effe een maandje en we zitten op de helft!

Liefs, Billie
16w

hoi meiden, hoe gaat het met jullie?
Met mij gaat het lekker, vandaag controle gehad bij de vk, naar het hartje moest ze even zoeken, maar toch gevonden en klonk prachtig. Mijn baarmoeder groeit ook goed, tot aan mijn navel al! Bloeddruk goed, dus niets te klagen.
Ben alleen nog steeds zo ontzettend moe, en dat kon nog wel tot week 20 aanhouden hebben jullie dit ook?
Nog 1 weekje en dan pretecho, ben zoo benieuwd of we al kunnen zien wat het word.

xx natascha

Hey!
ik ben ook heel snel moe hoor! had ik bij de andere 2 zwangerschappen ook.
wij nog maar 3 nachtjes voor de pretecho!!! ben morgen 17 weken zwanger..
spannend!!

Liefs Jenny

Hoi Meiden

Even een updateje vanaf hier.
Gister naar de vk geweest, alles was goed, hartje weer gehoord, blijft altijd fijn om weer even te horen.
Kleintje groeit goed (vorige keer was het iets aan de kleine kant) en mijn baarmoeder komt al bijna tot aan mijn navel.
Je begint het nu ook echt te zien, het wordt nu meer een zwanger buikje ipv een "dik" buikje.
27 mei heb ik de 20 wkn echo en op 6 juni mag ik weer terug naar de vk.
De vermoeitheid is   nog niet helemaal over maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben met het weer van de afgelopen dagen, daar wordt ik ook altijd zo lui/moe van.
Heb   van de vk wel hydrogel borstpads gehad, ik had zo'n last van mijn tepels en de huid daaromheem, soms gloeide het gewoon en kon je dat door de kleding heen voelen. Moet zeggen, het is een aanrader!!!! Tot nu toe nog weinig last gehad en je kunt ze eventueel ook nog in de koelkast leggen voor extra koeling.

Het is weer een heel erg lang verhaal geworden, dus ik stop weer even.
hoe staat het ervoor bij de rest???

Groetjes Natalie
(18w5d)

Wat ik nog vergeten was te vertellen: de uitslag van de combinatietest was super. De kans op een chromosoomafwijking is minder dag 1;5000, dus eigenlijk verwaarloosbaar.
Ok het is maar een kansberekening en wij kunnen precies die ene zijn maar het geeft toch wel een goed gevoel.

Gr. Natalie

Hey Natalie

mooi dat alles weer goed was joh!
hier alles prima!
maandag naar de verloskundige en naar de 20 weken echo! dus een drukke dag.
onze kleine is enorm druk de laatste dagen en ze schopt steeds harder! vooral het draaien voel ik nu enorm duidelijk en af en toe kijk ik naar mijn buik en dan zie ik er een bultje opkomen en weer verdwijnen! erg leuk om te zien.
ben ook benieuwd hoe het met de rest gaat!

Liefs Jenny

Terug
Bovenaan