Cootje 78

Hoi Corina.

Al een tijd niet gesproken. Hoe is het met jouw en met je mannen? De jongste wordt al bijna 1 jaar toch?

Met ons gaat het goed, behalve dat ik nogsteeds niet zwanger ben. Eind vorig jaar/begin dit jaar bleek de PCO weg te zijn. Helemaal blij dus. Toen wachten op de menstruatie, maar die kwam niet. Weer naar de gyn (een vervanger). Die kwam met het idee om af te vallen waardoor hopelijk de cyclus op gang zou komen. Waarom heeft nooit een andere gyn dat gezegd? Toen ik daar voor het eerst kwam was ik ook geen maatje 36!!!! Beetje jammer dat niet iemand eerder met die suggestie kwam.
Nu ben ik dus 6 kilo lichter maar nogsteeds geen cyclus. De afgelopen 2 cycli heb ik bij 60+ dagen afgebroken met Provera. Nu zit ik ook alweer op dag 43 dus veel hoop heb ik niet.
Ik wacht dus nog even af en dan gaan we weer eens naar de gyn. Manlief mag ook weer eens mee als we het "plan van aanpak" gaan bespreken.
Met clomid heb ik het wel gehad dus even kijken wat ze nu voorstellen.

Tot later!

Groetjes FB en Fieke

Hoi!

Hier gaat alles goed. Jelte is inderdaad bijna een jaar. Over 6 weken. Een lekker ventje.

Jammer hoor dat het nog steeds niet gelukt is. En van een cyclus van 60+ dagen wordt je ook niet vrolijk. Kan me voorstellen dat je niet verder wil met Clomid. Misschien dat je nu mag gaan spuiten? Mijn zusje reageerde ook niet op de Clomid en die spuit nu. Oh maar je PCOS was weg, dus dan zal dat misschien ook niet zijn. Alhoewel je nog wel een onregelmatige cyclus hebt. Maar goed dat zul je dan vanzelf wel horen, ik ben geen expert :)
Hou je me een beetje op de hoogte hoe het je vergaat? Zou ik wel leuk/fijn vinden.

En hoe is het met Fieke. Lekkere eigenwijze peuter?

Groetjes Corina

Hoi FB,

Er is volgens mij een flinke storing geweest op de site. Ik kon er 2 dagen lang niet op. Maar je reactie had ik al wel gelezen, dus je hoeft 'm niet opnieuw te typen hoor.

Onze oudste heet Gernald dus bijna had je 't goed. Alleen de n vergeten :)
Met hem gaat het ook goed. Hij zit nu sinds een paar weken op de basisschool en langzaamaan begint hij te wennen. Wel een hele overstap hoor. Maar goed hij begint het steeds leuker te vinden.
Dus je dochter wil al graag naar school. Hebben ze bij jullie ook een voorschool of niet? Hier wel en dan kunnen ze alvast vanaf hun 3e jaar een paar ochtendjes naar school. Alvast het gebouw en het naar school gaan leren kennen.

Groetjes Corina

Hoi.

Ik ben afgelopen woensdag uit ongesteld geworden. Het kan dus, wel pas na 49 dagen. Toch maar even met het zkh gebeld. We kunnen dinsdag langskomen, manlief gaat mee. Mijn man wilde wel weer een cyclus wachten, maar hoelang? Je moet dan toch minstens wachten tot dag 49 voordat je weet of de cyclus weer op gang is.
Nu gaan we dinsdag maar weer eens praten. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben en wat ze voorstellen.

Met de clomid heb ik wel helemaal gehad. En volgens mij werkt de 50 mg niet meer. Aangezien ik toen bij cyclus 5 een eisprong heb gemist en daarna een cyste heb opgelopen aangezien doorging met de clomid.
Even afwachten dus.

Fieke gaat 3 dagen naar het kdv, dus niet naar een voorschool of peuterspeelzaal. In november mag ze 5 dagdelen gaan wennen. Ik denk/hoop dat ze het leuk gaat vinden. Ben bijna de hele maand december vrij dus kan haar wel goed "begeleiden"

Tot later.

Hoi FB,

Hoe was het gisteren? Ben je nog wat wijzer geworden? Hebben ze een plan van aanpak gemaakt of nog niet?

Dat is wel fijn dat je haar dan zelf naar school kunt brengen en weer halen. Heeft ze toch een stabiele factor en de juiste persoon om op terug te vallen. Maar die 5 dagdelen is dan op de basisschool? Wanneer wordt ze ook alweer 4?

Groetjes Corina

Terug
Bovenaan