Cootje 78

We zijn wijzer geworden. Gelukkig hadden we een meegaand en meedenkende gyn.
Even kort het afgelopen jaar doorgelopen.

Ze kwam met het idee om weer aan de clomid te gaan. Maar daar hadden we dus geen zin in. Ze keek ook even in de geschiedenis en zag dat mijn slijmvlies slecht reageerde op de clomid en dat ook 2 maal de samenlevingstest negatief was.

Dus toen maar de knoop doorgehakt en gaan we aan de puregon beginnen. Aan de ene kant ben ik blij dat we weer "actief" iets doen om zwanger te worden. Maar aan de andere kant ook de twijfel.
Hadden we het niet nog een paar maanden moeten proberen??!!
Ik heb nu het een beetje moeilijk mee met het feit dat ik er nu "zoveel" moeite voor moet doen. De eerste 2 keer was ik binnen een paar maanden zwanger en nu is het al bijna 2 jaar geleden dat ik zwanger werd. Die gedachte moet ik gewoon nog leren accepteren.

Ook komen meteen komen de vragen: Hoelang ga je door met puregon? Hoeveel leeftijdsverschil wil je maximaal? Hopelijk hoeven we niet over deze vragen na te denken. We gaan er vol goede moed tegenaan.

Eerst moet ik nog 2 weken voordat ik met de provera kan beginnen, zit nu nog te vroeg in mijn cyclus. En dan vanaf dag 1 beginnen met spuiten.
Morgen krijg ik prikles. Heb al even de video bekeken op internet en het moet te doen zijn. Zal even wennen worden.

Een collega zit in precies hetzelfde traject dus we kunnen er samen goed over praten. Zij is al aan het spuiten dus ik kan haar om advies vragen.

Fieke wordt op 6 december 4 jaar. In november mag ze 5 dagdelen oefenen. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.

Morgen dus eerst langs het zkh en dan gaan we met z'n 3-en een dagje weg naar de Efteling. Morgen is onze trouwdag dus tijd voor iets leuks.

We spreken elkaar later.

groetjes FB

Hoi fb,

Spannend hoor dat spuiten. Hoe ging de prikles? Mijn zusje heeft ook spuiten gehad, zal dan ook wel met puregon zijn? Gisteren heeft ze een operatie gehad om de overtollig eiblaasjes weg te branden. Dus die zitten nu ook echt in de MMM. Bij hun 1e is ze met die spuiten zwanger geworden, maar nu is dat dus niet genoeg.

Wat fijn dat je er met je collega over kunt praten. Iemand die hetzelfde meemaakt begrijpt je beter en kan je beter aanvoelen dan wie dan ook.

Hoe was jullie dagje Efteling? Nog gefeliciteerd trouwens. Hoelang zijn jullie nu getrouwd?

Ik ga maar eens bij ons kleinste kereltje kijken want die heeft de laatste dagen moeite met in slaap komen.

Tot snel.

Groetjes Corina

Hoi.

Ik ga inderdaad met puregon spuiten. Volgende week eerst beginnen met provera. Eerst nog even testen natuurlijk. En dan vanaf dag 3 spuiten.
Met de prikles hoefde ik alleen de spuit in elkaar te zetten . Ben benieuwd hoe ik het vind als ik straks echt moetn spuiten. Maar hopen dat het niet lang hoeft.

De efteling was erg leuk. Het was ook lekker weer dus we hadden geluk. En daarna lekker frietjes wezen eten bij de Burger King.

Afgelopen zondag hebben we een high tea gegeven ter ere van ons 5 jarig jubileum. Het was toen gelukkig ook lekker weer want we hadden voor de kinderen een springkussen gehuurt. We hadden er 6 rondlopen die het helemaal geweldig vonden.

Als kadootje gaan manlief en ik in decembe christmas shoppen in Londen. Heb er nu al zin in.
Volgend weekend gaan we met mijn familie een weekend weg. En het eerste weekend van november gaan e met z'n drieen een weekend weg. Nog net voordat Fieke met school begint.
We hebben dus voldoende leuke dingen om naar uit te kijken.

Slaapt de kleine alweer beter? of loop hij nogsteeds te spoken 's avonds?

Tot later

Hoi!

En hoe gaat het met spuiten? Eng? Of valt dat mee? Ik ga voor je duimen dat het een goed resultaat mag hebben hoor!!

Wat leuk! Gaan jullie dan samen (naar Londen) of gaat Fieke ook mee? Ik ben weleens in duitsland naar zo'n kerstmarkt geweest en dan kom je echt in de sfeer van kerst.
Hoe was jullie weekend weg met de fam? Jullie hebben prachtig weer gehad!

Het slapen gaat weer heel goed 's nachts. Ik hoor hem niet meer, dus dat is heerlijk. Overdag is het nog steeds rommelen, maar goed als ie dan 's nachts maar goed slaapt dan kun je dat wel hebben.

Wat is het nu toch heerlijk weer hè?! Genieten!

Nou meid, ik ga duimen en tot snel.

Groetjes Corina

HoiHoi.

Ik ben nog niet begonnen met spuiten. Morgen de laatste provera en dan een paar dagen afwachten. Op dag 3 moet ik dan beginnen met spuiten dus dat zal begin volgende week zijn. We zullen wel zien hoe het gaat.Hopen dat het maar eenmalig is maar daar ga ik maar niet van uit. Dan kan het ook niet tegenvallen.

Wij gaan lekker samen naar Londen. Fieke gaat bij opa&oma logeren en een dagje bij mijn schoonzus en kids. Fieke zal zich dus prima vermaken en wij ook.

Afgelopen weekend was heerlijk. Zondag lekker naar het strand geweest, we hebben nog met onze voeten in de zee gestaan. Het was gewoon erg gezellig en wij en fieke hebben ons prima vermaakt.

Volgende maand gaan we lekker met z'n 3-en een weekend weg. Voordat Fieke met school begint nog lekker een weekend relaxen en genieten met en van elkaar. AAn de ene kant vind ik het erg leuk dat Fieke naar school gaat maar je sluit ook een periode af. Geen contact meer met het kdv en de leidsters en moeder daar. We zullen wel zien hoe het gaat met mij en Fieke als ze eenmaal op school zit.

Wel fijn dat je 's nachts weer lekker kan slapen. Wij hadden afgelopen weekend mazel. Fieke ging 's ochtends direct naar mijn moeder en heeft geen 1 keer bij ons aan het bed gestaan. Konden we een beetje uitslapen.

Ik zal je wel laten weten hoe het volgende week gaat met spuiten.

Alvast een leuk weekend.

Groetjes FB

Hey!

En nu dan: hoe gaat het spuiten? Heb je last van bijwerkingen of valt dat mee? Wanneer moet je nu weer naar het ziekenhuis?

Heerlijk zeg, zo'n weekendje samen naar Londen. Ga er lekker van genieten! Heb je ook iets om naar uit te kijken.

Zo, toe maar, alweer een weekendje weg! Gelijk hebben jullie hoor.
Ja ik begrijp wat je bedoeld. Ik vond het ook best moeilijk om afscheid te nemen van het kdv toen Gernald na de zomervakantie naar de basisschool ging. Vandaag zijn we toevallig even wezen koffie drinken op het kdv. Even kijken en bijpraten. Ze vonden het heel leuk dat we even langskwamen en Gernald vond het ook heerlijk om zijn favoriete begeleidster weer te zien en even op zijn oude plekje te spelen.

Afgelopen dinsdag was Jelte jarig. 1 jaar alweer! Waar blijft de tijd. Leuke dag gehad. Hij heeft er zelf alleen weinig van meegekregen geloof ik. Gernald vond het leuker, want voor hem was het een feest om te helpen cadeautjes uit te pakken :)

Tot later!

Groetjes Corina

Hoi.

AL 3 keer gespoten. Ik vind het tot nu toe wel meevallen. Het is een erg dun naaldje dus je voelt er niet zo veel van. Dinsdag moet ik voor de eerste keer op controle. We zullen wel zien hoe het dan met de eieren is. Bij mijn collega was er na 10 dagen niet zo veel te zien dus daar ga ik ook maar van uit.

Nog gefeliciteerd met Jelte. Wat gaat de tijd toch snel. Ik moet nog bedenken wat we Fieke voor haar verjaardag gaan geven. Heb nog maar weinig ideeen. Natuurlijk een beker en broodtrommel voor naar school, maar behalve dat heb ik nog geen idee. Binnenkort maar even de speelgoedboeken doorkijken.

Zo nog even schoonmaken en dan kan het weekend gaan beginnen. Er is kermis in de stad dus daar zullen we van het weekend wel even gaan kijken.

Ook een leuk weekend gewenst en tot later.

Groetjes FB en Fieke

Hoi,

Zo ik moest ff zoeken waar 't topic nou stond. Wat gaat dat dan ineens hard zeg.

En hoe is het nu inmiddels? Sorry dat ik niet eerder gevraagd heb, maar ja het kwam er steeds niet van, dus nu op de valreep voor ik naar bed ga eerst maar even een berichtje.
Heb je positief bericht te horen gekregen of was er geen groei?

Lastig die cadeautjes hè. en dan heb jij eerst de verjaardag en gelijk erachteraan sinterklaas. Of houden jullie geen sinterklaas?
Ik heb daarvoor gelukkig zo goed als alle cadeautjes in huis. Voor Gernald alles al, voor Jelte wil ik nog een setje kleertjes kopen. Heeft ie weer iets nieuws voor kerst :)

Fijn weekend verder en tot later.

Groetjes Corina en de boys

Terug
Bovenaan