Corona en zwanger

Hallo, misschien is dit een.onderwerp.eat al vaak is gepasseerd maar voor mij is het nieuw dus ik plaats hem toch. Ik ben 4/5 weken zwanger en ik heb vandaag een positieve corona test ontvangen. Morgen moet ik contact opnemen met de huisarts i.v.m mijn zwangerschap. Kunnen er complicaties ontstaan? Ik heb milde verkoudheidsklachten, hoofdpijn en smaak vermindering. Geen koorts. Iemand die hier bekend mee is, ervaring mee heeft?

Herkenbaar. Ik ben 10 weken zwanger en ben met iemand in contact gekomen die Corona bleek te hebben. Nu in quarantaine en mag pas zaterdag laten testen. De spanning zit er goed in. Het RIVM zegt dat het geen kwaad kan voor de ongeboren baby. Ik heb een klein beetje last van een loopneus, tot op heden verder nog nergens last van. Maar toch voelt het niet prettig om ‘misschien’ Corona te hebben tijdens de zwangerschap. Sterkte en beterschap.

Ik had precies de zelfde klachten als wat jij nu hebt. en had ook een positieve corona uitslag en was toen 5 a 6 weken. heb meteen dag nadat ik uit isolatie mocht een echo gehad en alles was goed. :)

Ik ben 26 weken zwanger en helaas draag in nu corona.
Flinke hoofdpijn, koorts geen reuk en smaak.
Voor nu geen passende maatregelen ivm mijn zwangerschap moet het alleen extra goed in de gaten houden, en als ik het niet vertrouw direct bellen.
Mochten mijn klachten erger worden moest ik worden opgenomen....hoe of wat daar verder over geen idee...

Ik ben ook positief getest, 23 weken nu. Niet ziek gelukkig, snotterig en keelpijn. Al is de keelpijn al weer weg. Wel 'opvliegers' maar geen koorts. Hopelijk dinsdag of woensdag, indien klachtenvrij, na 2.5 week quarantaine de deur eindelijk weer eens uit...

Met 20 weken positief getest, extra groeiecho gehad en alles goed met de baby! Wel veel last gehad van de nasleep, vermoeidheid

Terug
Bovenaan