Corona en zwanger

Positief getest met 27weken zwangerschap. Flink verkouden en geen reuk en smaak. Na isolatie conditie en kracht weer opbouwen. Met baby verder geen extra contole gehad ivm corona. 

Ik ben vandaag positief getest en 40.5 dagen zwanger. Zou eigenlijk morgen ingeleid worden maar twijfel er nu over.. op lichte griepklachten zoals hoesten en verstopte neus en wat vermoeid na voel ik mij prima. Wat zou jij doen? Inleiden of langer wachten tot je uit quarantaine mag? 

Ojee, ik zou wachten. Ik ben zelf met 42,2 wkn bevallen van mijn eerste, ook niet ideaal maar lijkt mij beter dan optie bevallen met corona. Alle mensen die jou ondersteunen zullen in pakken moeten. Ik weet niet wat jou keuze zal zijn qua bescherming….zolang de baby zich nog niet aandient zou ik rekken..7 dgn quarantaine voor jou, sterkte!

Zijn er meer dames die last hebben van kortademig na een covid besmetting? Ik ben niet echt ziek geweest, wat keelpijn en neusverkouden. Tussendoor klachtenvrij geweest, maar nu 2 weken later ben ik echt conditioneel zo'n wrak. Raak al buiten adem van een vloertje dweilen...

Terug
Bovenaan