Coronavaccin begin zwangerschap ervaring?

<p>hallo allemaal,</p><p>Ik ben heel pril zwanger (4/5 weken) en eerdaags komt de booster oproep door de bus. De eerste vaccins  (pfeizzer) heb ik gehad en toch twijfel ik of ik de booster zo vroeg in de zwangerschap moet nemen. Ik zou dan rond de 8/9 weken zijn.</p><p>Mijn vraag: ben jij gevaccineerd begin van je zwangerschap en hoe is dat verlopen?</p><p>Groetjes </p>

Hi! Ik heb voor mijn zwangerschap mijn eerste vaccin gehad, met 6 weken mijn tweede en straks rond 25 weken mijn booster gepland staan. 
Ik heb op een stijve arm na, niks gemerkt van de vaccinatie. De baby doet het gewoon goed ?

Ik heb feb en maart Pfizer gehad en afgelopen zondag m'n booster.
Gister erachter gekomen dat ik zwanger ben.
Dus hopelijk niks geks?

Ik heb met 5 weken en 9 weken zwangerschap mijn vaccinaties gehad. Inmiddels 35 weken zwanger zonder problemen. Ik maak me meer zorgen over het effect van corona op het ongeboren kind dan het effect van de vaccinaties. 

Ik heb mijn eerste vaccin gehad rond de 9 weken zwangerschap en ondertussen hebben we hier al 2 maanden een kerngezonde baby om te knuffelen. Zeker geen probleem hoor! Corona krijgen zonder vaccinatie lijkt me gevaarlijker

Ik heb in februari en mei mijn vaccinaties al gehad en had nu mijn booster al kunnen hebben (zorgmedewerker) maar de vk heeft me aangeraden om tot wachten tot na 14 weken. Dus dat ga ik doen.. 
Volgens mij raden ze dat aan vanwege eventuele koorts en het effect dat, dat kan hebben op de prille zwangerschap. Ik ben nu 10 weken zwanger dus nog even wachten. 
Ik zou dus gewoon even vragen wat ze aanraden. 

Fijn om dit te lezen. Wellicht geeft een booster minder bijwerkingen. Bij de tweede vaccinatie was ik een dag helemaal uitgeput. Hoor nu om me heen dat mensen eigenlijk geen enkele klacht hadden. Dat stelt me ook gerust. Anderzijds ben ik bang dat er in de aanleg van placenta e.d. iets mis kan gaan. Tot nu toe hoor of lees je daar niks over dus hopelijk klopt dat. En inderdaad, corona tijdens zwangerschap. Ik heb helaas al enkele niet goed aflopende verhalen voorbij horen komen.
Bedankt voor jullie feedback!

Ik heb mijn eerste vaccinatie net voor mijn zwangerschap gehad, de tweede kreeg ik met 5 weken zwangerschap. Ik heb beide keren nergens last van gehad. Inmiddels ben ik 27 weken zwanger en met de baby gaat alles goed. De booster ga ik ook krijgen in mijn zwangerschap wat ik persoonlijk geen probleem vind.

Terug
Bovenaan