Cosibag?

Hoi allemaal,

Ja, die dingen zijn nog relatief nieuw en ik zie veel voordelen aan de maxicosi. Op een ander forum (weet even niet meer welke) waren ze  de moeders er  ook ontzettend blij mee. Mij lijken ze ideaal en ik zou ze eigenlijk wel i.p.v. de metalen kruiken willen hebben, maar ben toch een beetje bang dat de kraamhulp ze niet wil gebruiken. Misschien koop ik er voor de zekerheid maar eentje. (metalen kruik) Maar zelf wil ik eigenlijk wel de cosibag gaan gebruiken. (ofwel, zodra de kraamhulp de deur uit is een schop tegen de metalen fles! )

Hoi allemaal,
Ik ken het produkt ook helemaal niet. Het lijkt mij inderdaad ook een leukje oplossing/ Vind 't altijd een kriem om die ijzeren kruiken te vullen. gelukkig doet de kraamverzorgster het het meest en anders mijn mannetje. en bij hem hebben ze nog nooit gelekt hahaha (bij mij ook niet hoor, die 2 a 3 keer dat ik hem gevuld heb)
Maar ik ben dus even op een site wezen kijken wat het was en nu lees ik dat ie maar 30 minuten warm blijft. Tja, dan gaat mijn voorkeur voor de eerste week toch uit voor een gewone kruik, die blijven een paar uur warm!! En dat kan soms wel eens heel hard nodig zijn om een nacht door te komen! Toen mijn dochtertje geboren was kon zij haar temp. hbij tijd en wijle helemaal niet zelf regelen en zakte soms naar 35.9c. dan heb je toch een kruik nodig die even goed een paar uur warm blijft. Anders heb je grote problemen. Maar het lijkt me een ideaal ding voor in de kinderwagen. In de winter bijvoorbeeld. Tja, ben half aug. dit keer uitgerekend, dus ik zal 'm de eerste tijd niet nodig hebben denk ik hahahaha
Groetjes ieniemienie

Hoi,
Het is ook ideaal wanneer de kleine buikkrapjes heeft. Lekker over zijn buikje leggen en hij valt gelijk in slaap.
Groetjes Marjon.

hoi,
even een klein dingetje: iemand schrijft hierboven over dat de kruik afgekoeld warmte ontrekt in plaats van warmte geeft. Ik heb dat ook gelezen daarmee adverteert de cosibag. Echter zo'n metalen kruik blijft echt ongelooflijk lang warm. In elk geval veel langer dan dat jij doorslpaat als je baby net geboren is!
Op de lijst stond dat we 2 kruiken moetsen kopen. We hebben de 2e alleen de 1e   nacht gebruikt. Daarna 1 kruik ik denk een dag of 10, Jasmijn was maar 2500 gram en geboren in oktober.
Ik heb die 2e kruik niet zelf gekocht maar geleend, want dat is dus echt zonde.
groeten Elke

net als dat je 2 thermometers moet kopen. Ook zo zonde en vreselijke onzin. Heb ik dus ook niet gedaan en niet gemist.
groeten Elke

Ik ben in Mei uitgerekend, dus ook ik verwacht niet echt dat die kleine hem lang nodig heeft. Vandaar dat ik er aan zit te denken om één cosibag en eén metalen kruik te kopen. Dan heb ik ze maar allebei. :)

Heb ik iets gemist???? Moet je tegenwoordig 2 thermometers kopen?
wislt ik niet... Welke reden geven ze daar dan voor op?
Groetjes ieniemienie

tja, ze zeggen vanuit hygienisch oogpunt. 1 voor de moeder en 1 voor de baby...
Elke

Terug
Bovenaan