Crèche

Onze uk gaat maandag voor de eerste keer naar het kdv. Het is maar voor een uurtje om te wennen, maar ik ben wel een beetje verdrietig. Morgen haar spulletjes inpakken, zoals reservekleertjes, speentje, slaapzak enzo. Het voelt bijna alsof ik haar weg geef... Ik werk alweer drie weken, maar mijn man zat nog een maandje thuis met verlof, maar dat loopt nu ook bijna af. Pffff.. Het is toch loslaten en wat is dat moeilijk. Hoe gaat het met jullie?
 
Tuurlijk is dat moeilijk. Ik heb gewoon gezorgd dat ik tijdens de wenmomenten wat leuks voor mezelf gepland had. En toen ik terug kwam had Max het zichtbaar naar zn zin, spelend in de wipstoel. Ze hadden hem heel gelaten, eten gegeven, hij had lekker even geslapen en voor de rest gezellig gespeeld. Nergens voor nodig zo'n moeder ;)
En hij was nog superblij om me te zien ook! Dat was ook fijn om te merken.

Kortom, plan wat leuks voor jezelf in, weet ik veel even naar de zonnebank of de kapper ofzo. En voor je het weet is het voorbij en heb je je meisje weer terug. STerkte!
 
Ah, lijkt me ook lastig! Al hoeft die van ons voorlopig niet naar de creche... Elke vorm van loslaten is moeilijk bij zo'n kleintje! Joep gaat zaterdag voor het eerst uit logeren... daar heb ik ook een dubbel gevoel bij hoor! Sterkt in ieder geval en ik zou de tip van dikzak gewoon opvolgen en doe iets leuks voor jezelf!

Lfs,
Juutepetuutje
 
Hoihoi

Matilda heeft het heel leuk gehad op de crèche. Dat hadden we ook wel verwacht. Ze is graag bij andere kinderen. Ze vindt het geweldig om naar onze twee oudste te kijken. Vandaag waren ze ontdeugend in het bad aan het spatten en Matilda had een big smile op haar gezichtje. :)
 
Terug
Bovenaan