Cravings

Tijdens mijn eerste zwangerschap zat ik augurk te dopen in de appelmoes.

Net heb ik een rolmops (haring met augurk en uitjes erin) met een beker chocomel naar binnen gewerkt.

In wat voor (rare) dingen hebben jullie zin?

Ik heb heel veel zin in sinaasappelen mandarijnen en ook in verse soep nou vond ik dat altijd al lekker maar kan het nu echt niet laten staan.

Verder eigenlijk niks raars.

Ik heb niet echt zin in rare dingen eigenlijk! Wel laat ik sommige dingen nu staan! Eerst vond ik chips heerlijk en thee maar nu laat ik dat liever staan!

Wel had ik laatst zin in een frikadel maar toen ik hem eenmaal op had smaakte die toch niet zo lekker als in mijn gedachten.

Liefs,

Hey,

Heb eigenlijk weinig last ja wel wat zin in dingen die je eigenlijk niet mag hebben zoals, filet american een hele zak zoute drop wraps met zalm en roomkaas zo gemeen maar ja tis voor een goed doel haha.

Liefs yvet

Hi,

Ik heb eigenlijk vooral trek in hartige dingen, zoals salami en kaas. Daar kan ik echt wel behoorlijk wat van weg werken.
verder nog geen rare dingen eigenlijk!

Hoi Yfke25,

Ik heb daar ook reeds zin in als ik een broodje ga halen steekt dat broodje filet Amerikanen me de ogen uit en ook broodje roomkaas met zalm en een lekker biefstukje lust ik ook wel,maar doorbakken vind ik het niet zo lekker.

Stom hè alles wAat je niet mag steekt je nu de ogen uit.

Gr

Heb nog nergens last van, maar wie weet....Moet natuurlijk nog ca. 34 weken.

In mijn vorige zwangerschap had ik op een gegeven moment veel zin in perenijsjes, maar die vind ik sowieso al erg lekker. Was vorig jaar april en mei ook erg warm, dus niet zo vreemd.
Verder had ik eigenlijk niets wat ik niet meer lustte en ook niets dat ik ineens veel lekkerder vond dan normaal of normaal niet lust en ineens wel lustte.

Ik merk dat mijn smaak wel is veranderd: zo was ik altijd melk verslaafd maar nu vind ik het echt zo vies!!! Dat was al voordat ik wist dat ik zwanger was dus toen dacht ik al "zou het" maar durfde niet te hopen.
Verder kan ik het snoepen ineens prima laten, wat natuurlijk ideaal is, ik was al niet echt licht van mezelf ;-)
Verder nog geen gekke eet-/drinkgewoontes: de vorige keer dronk ik liters appelsap en kwijlde ik al van het idee van een McKroket... haha. Gelukkig nu nog niet!

Terug
Bovenaan