Cravings

hoi

ik heb nog niet echt iets geks. heeel veeel thee wel wat ik normaal nooit dronk.

De koffie en sigaretten erge verslavingen van mij! kan ik gewoon laten staan vanaf het begin al zonder moeite word ziek als ik eraan denk dus dat is erg fijn.

groetjes

Ik ben nu voornamelijk gek op verse producten, vooral veel fruit, zoals sinaasappelen, mandarijnen, kiwi's en druiven.

Wat ik ook erg lekker vind is een smoothie maken van banaan, sinaasappelen en magere yoghurt.

Hoi,

Ik heb volgens mij nog nergens last van. Ben ook nog maar in mijn zesde week dus komt mss nog. Hoop niet dat ik die dingen wil eten die jij nu eet, want dat lijkt me helemaal niet lekker :)

Groetjes

Dat je "nog maar" in de zesde week zit, zegt nix hoor...
Ben vandaag pcies 7 weken {volgens onze berekeningen} en k ben nu twee weken in de ziektewet...
Ben er goed beroerd van geweest...

Qua eten is t meer dat ik geen zin heb om wat te eten, omdat na de tijd toch dat "bijna-overgeven" gevoel komt...
Mijn motto was altijd "een dag geen chocola, is een dag niet geleefd"...maar kan het nu prima laten staan...
Ben nu ook meer van het verse fruit, maar dan moet t wel lekker sappig zijn. Appels vin ik nix, bananen lust ik al helemaal niet...maar mineola's en watermeloen da kan ik echt niet vanaf blijven...

Niet zoveel zin in koffie en hele dag door hongerig dus eet wat meer tussendoortjes anders word ik beetje dizzy. Heb nog niet echte 'cravings' maar wie weet komt dat nog, bij mijn vorige zwangerschap had ik er niet echt last van.

Ik heb meer dat ik dingen niet meer lust. Koffie, daar begon het mee. Nog voordat ik wist dat ik zwanger was, dus ik vond het al zo raar. Daarna dronk ik alleen maar thee, maar nu ik steeds zo misselijk ben moet ik ook daar niet aan denken.
Zoet vind ik ook verschrikkelijk en van chocola krijg ik braakneigingen. Gek, want ik ben best een zoetekauw. Nu zijn het vooral hartige dingen en vooral ham-kaas croissantjes, daar kan ik helemaal niet vanaf blijven! Daarentegen kan ik echt niet meer tegen de geur van tosti-in-de-maak en helaas ook niet tegen de 'mondlucht' van mijn man. Als hij me wil zoenen ga ik bijna over m'n nek. Arme hij. Gelukkig voor het goede doel.
Echt gekke dingen heb ik nog niet en ook de vorige zwangerschap niet gehad. Toen moest ik zoiezo op dieet vanwege zwangerschapsdiabetes, dus dat was voor de lekker trek wel een dooddoener.

Wisseld bij mij heel erg! Laatst werd ik wakker en had ik zin in asperges, dat verzin je niet!
Ik ben veel misselijk, maar wat ik erg lekker vind zijn chocosticks, ijsjes.
Verder staat me veel tegen...

Terug
Bovenaan