Erg leuk om te lezen dat er nog veel meer crea meiden zijn!
@marieke; ben zeker te weten al in de nieuwe winkel geweest, in de openingsweek ben ik gelijk gegaan!
Ik woon op 15 minuten rijden van p&p en Daniël houd het er vaak redelijk uit, dus dat is zeker een favoriete bezigheid.
Naar p&p gaan is al een hobby op zich, hihi.
Het nieuwe koffieapparaat is ook super, neem er nu als ik er ben, vaak een bakkie.
@czaar; Echt super!
Heb je die wandschildering zo uit je hoofd over getekend of hoe je heb je dat gedaan?
Ik heb idd dat stoeltje helemaal rechts gezien, ziet er voor zover ik kan zien echt leuk uit.
Als ik goed gekeken heb is het een lapje van ikea, heb je er dan niet heel snel slijtage van omdat het geen meubelstof is?
Hoe heb je het precies gedaan?
@Trudi; heb even gekeken maar je hebt echt super scrapfoto's op de site staan.
@do; Pfff, ben dus niet de enige met een overdadige liefde voor fotoalbums, en is er nog iemand met een 2e album bezig.
Ik ga deze week nog effe kijken hier bij de fotograaf voor een 3e album, want het 2e album is nu vol.
Heb nu nog 9 foto's die ik graag wil inplakken.
Het 2e fotoalbum is precies van april 2008 tot april 2009, wel heel leuk om te zien.
Het scrappen via de computer ziet er wel heel leuk uit, maar vinden jullie het niet vervelend om, het neuzen in de hobbywinkel... het voelen van de materialen en het papier, en het echt in je handen kunnen houden, te moeten missen?
Want laten jullie dit alles dan op de computer staan?
Het uitprinten lijkt me namelijk wat minder leuk staan, omdat je de 3d en het werken met verschillende laagjes dan niet echt kan zien?
Ben heel benieuwd naar jullie reacties,
Hier gaan we vanmiddag denk ik weer aan het scrappen (Heerlijk!)
Ik zet Daniël in de box, en schuif de bos naast mij bij de eetkamertafel en ga dan scrappen, vaak geef ik hem ook iets van een kwast en een koekjeofzo in de box en dan vind hij het allemaal wel goed, als hij maar lekker erbij zit en dan van alles kan doen.
Loslopen is dan geen optie, dan ben ik een aantal dure designpapiertjes kleiner.
Eerst maar even heel gauw wat in huis doen, wasje, strijkje, etc en dan heb ik vanmiddag nog wel 2 uurtjes over.
liefs Marina