quote: RW 72 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-12-2007 19:31:06&apos

);
Hoi,
Lieve gaat ook twee dagen per week naar het kdv, echter werk ik daar zelf ook, wel op een andere groep..maar toch.
Zoontje ging altijd drie dagen mee, maar nu werk ik tot 1-4-09 maar twee dagen, dus hoeft ze maar twee dagen mee.
Ze deden deze keer wel moeilijk, en het mag alleen het eerste jaar..zei mijn manager..
Die is tegen die tijd toch weg, dus dan zien we wel weer.
Als ze naar een ander kdv moet worden overgeplaatst, gaat ze er ws af, om dat ik dat gewoon zot vind..
Brengen voor half acht op een ander kdv is niet mogelijk, als je zelf ook die tijd moet beginnen. En ophalen kan ik na 18.00 ook niet, als ik zelf zolaat moet werken he!
Het gaat zo goed, en ik kan er prima mee omgaan.
Mijn vriend werkt vaak lange dagen, en hij kan niet wegbrengen en ophalen.
Hoe gaat het met Feline op kdv?
Doet ze het goed?
Lieve doet het prima..
Groetjes Rina
Hoi Rina,
Stomme manager zeg... en naar een ander kdv zou inderdaad heel raar zijn....
Ik moet 8 uur beginnen en breng Feline tussen half 8 en kwart voor 8 weg. Mijn man moet meestal eerder beginnen, en ik rijd er toch langs. Ophalen tussen kwart over 5 en 6 uur. Ze is er dus wel de hele dag. In het begin ging het niet zo goed, slapen echt belachelijk slecht. Maar nu is ze aardig gewend (sinds 1 oktober gaat ze er heen) en slaap prima en is ook veel aan het lachen.
groetjes Mariska
ps ik vraag dit eigenlijk omdat ik misschien nog meer ga werken en dan moeten we kijken of mijn man dan minder moet gaan werken of Feline nog vaker naar het KDV. Wat is jouw ervaring als leidster?