creme voor buik en borsten????

Hoi Hoi,

Gebruiken jullie allemaal een bepaalde creme voor de verzorging van buik, borsten etc.?

Ik vraag me namelijk af of dat iets extra's geeft t.o.v. een normale bodylotion.
Ik heb al vanaf het allereerste begin ontzettende jeuk op mijn onderbenen, buik, liezen en onderrug en ik kan smeren wat ik wil maar echt helpen doet het niet. Ik krab de boel helemaal kapot.
Nou heb ik zitten denken aan die mama cremes (bijv van Switzal) maar omdat daar mama, stiae etc  voor staat betaal je er meteen het dubbele voor.

En doet het ook waar het voor staat, dus het voorkomen van striae enzo? Of is  het gewoon geld klopperij?

Kruimel ( 21.2 wkn)

Hallo

Ik gebruik voor de buik inderdaad de creme van zwitsal en heb tot nu geen straie terwijl bij de 1e zwangerschap heb ik een olie gebruikt (naam weet ik even niet meer) en toen had ik er wel veel last van. Ben nu bijna 35 weken, weet dus niet of het toeval of dat het echt werkt. En voor de borsten gebruik ik borsten creme van het kruidvat en daarvoor geldt het zelfde als de buik, al had er nu in het begin wel last van bij de borsten.
Veel succes ermee!!!!!!!!

Groetjes bg

Hoi hoi,

Ik gebruikte eerst olie maar ik vondt dat niet fijn zo vettig, ik ben over gestapt naar BBB van vsm dat vondt ik fijne creme maar toen ik bij de Etos was een paar weken geleden heb ik creme gehad en die is ook gemaakt van cacao en dat vindt ik echt heerlijke creme. Het is van palmer en er staat ook op stretch and marks en bovendien nog geen streep te zien op mijn buik ondanks dat ik een flinke buik heb. Ik heb ook last gehad van uitslag en daar had ik sudo creme voor gehaald werkt perfect.

Nog een fijne zwangerschap toegewenst

Gr Fruit Girl 29 wk 1dag

Hoi, ik gebruik voor mijn buik en borsten de zwangerschapsolie van Weleda. Deze vind ik zelf heel erg fijn en niet al te vettig. Hij laat in ieder geval geen sporen na op je kleding.

Liefs Suus

Hoi Kruimel,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap en ja ik gebruik zelf de mama lijn van Zwitsal ruikt heerlijk en werkt bij mij heel goed.Daar heb je borst,striae en firming creme van en sinds kort ook voetencreme die heb ik dus allemaal en ik vind het perfect spul je houd je huid soepel en zo voorkom je dus striae..

fijne zwangerschap nog.

lfs nice(bijna 29 weken zwanger)

Ik heb bij mjn eerste de zwangerschapsollie van de Tuinen gebruikt en geen straie overgehouden aan alles. Nu gebruik ik de creme van het kruidvat, en die bevalt ook erg goed.. Kan nog niet zeggen of ik er straie aan over ga houden, want ik moet nog 7 weken maar tot nu toe gaat het goed...
Gr. Anne-Marie

Hoi

Ik gebruik voor borsten en buik creme van de Hema. En ben er wel tevreden over. Daarnaast ook wel eens de baby massage olie  van zwitsal.
Heb tot nu toe een zachte huid en nog geen striemen te zien. Maar moet ook nog 11 weken.

Gr Spa81

Ook ik gebruik de olie van weleda. Heb ik bij mijn eerste wangerschap ook gebruikt en niets op mijn buik. moet wel zeggen dat ik er toen nooit aan gedacht had mijn rug, eaar je billen beginnen in te smeren dus daar had ik wel iets maar dan moet je goed kijken. Nu smeer ik dus overal en nix te bekennen, maar ja moet nog 11 weken dus ff afkloppen, veel vocht drinken helpt ook he houdt je huid soepel...
Gr sandra

Terug
Bovenaan