creme voor buik en borsten????

Hoi Allemaal

Ik gebruik de firming gel van zwitsal. Geen andere creme, want ik vind het wel een heel gedoe om voor mijn borsten en buik weer andere te gebruiken. Merkt iemand verschil?

Manon

ikzelf gebruik olivia olie voor mijn buik. Dit heb ik bij de eerste 2 ook gebruikt en dat is goed bevallen.
Verder gebruik ik voor de "zwangerschapsjeuk" op mijn benen en armen vaseline die ik van de dokter krijg, dit werkt erg goed !

Hoi Kruimel,

Straie kan je nergens mee voorkomen. Het is iets wat onderhuids ontstaat en daar helpt geen zalf of wat dan ook tegen. De jeuk die je beschrijft herken ik maar al te goed. Daarvoor heb ik van de huisarts Vaseline Lenette gekregen. Hier zit, in tegenstelling tet de meeste andere producten, geen parfum in.

Groetjes van Marloes

inmiddels alweer twee dagen overtijd

ik heb nog niet echt een buik dus daar gebruik ik nog niets voor. maar mijn borsten zijn al echt enorm gegroeid. Gebruik daar zwitsal mama voor. alleen staat daar wel op dat je het niet op je tepelhoven en tepels mag smeren.

smeren jullie daar wel iets anders op of helemaal niets?

hallo allemaal,

ik gebruik een aparte creme voor mn buik en borsten en dat is die van het merk etos

nu had ik straie heel erg op mn borsten en t trekt wel weg! mn buik heb ik gelukkig nog niks... op mn benen had ik er veel last van omdat ik 2 jaar geleden veel ben aangekomen ik smeer dat nu in met de buikcreme en t word veel lichter.

geloof dat t wel werkt ma je moet t dan wel iedere dag gebruiken en welk merk zal iedereen voor zichzelf moeten uitzoeken.

groetjes miranda..
25wk,1dag

Terug
Bovenaan