Crepe nutella

Essil

Moderator
Hoi mede ouders!

Even een luchtig onderwerp. Mijn dochter is dol op pannenkoeken met pasta. Eerst weigerde ze zelfs maar pannenkoeken toe proeven. Tot ze dus gebruikt werden om haar favoriete broodbeleg op te doen .

Is op zich niks mis mee. Behalve dat ik vroeger in vakantie gebieden nooit snapte waarom crepe nutella zo populair was. En nu is mijn bloedeigen dochter zo iemand, die dat eet....

Zijn er meer ouders met soortgelijke ervaring?
 
Heb je zelf pannenkoek met Nutella gegeten? Misschien dat je het dan snapt? Extra beleggen met schijfjes banaan, heelijk!!!!
 
Ja heb ik geprobeerd, toen ze nog maar een halve pannenkoek op kon. heb na 1 hap de rest weggooit. Kon niet goed kiezen of het nou zonde was van de pannenkoek of van de pasta.

Banaan en chocolade snap ik wel ja, heerlijk.
Banaan opensnijden, stukjes chocolade ertussen en met schil en al op de bbq, jammie!

Banaan in pannenkoek ook lekker, met stroop of zo.
 
Als je Nutella bezwaarlijk vind, kan je natuurlijk ook een andere chocoladepasta aanbieden. Of zelf maken, heb ik laatst een receptje voor gevonden. Maar nog niet uitgeprobeerd, want wie heeft er nou tijd om alles zelf te maken, haha. Dan heb je wel een beetje in de hand hoeveel suiker erin gaat, natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan